Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bruktpris på ipace

Startet av Bgk, onsdag 17. mars 2021, klokken 19:05

« forrige - neste »

Tellus

Rett over 500K hos forhandler tilsvarer en ut pris fra forhandler på rett over 550K. Bilen prises til rundt 580K tipper jeg hos forhandler.

JorgenM

Sitat fra: GreenBeHH på søndag 08. august 2021, klokken 19:05
min HSE 2019 modell, kjørt 22K
22k på 3 år?
Det blir ganske høy pris per kjørte km :o
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Contango

Sitat fra: Tellus på søndag 08. august 2021, klokken 21:26
Rett over 500K hos forhandler tilsvarer en ut pris fra forhandler på rett over 550K. Bilen prises til rundt 580K tipper jeg hos forhandler.
Tror forhandler priser litt høyere men tallene stemmer ganske bra med min erfaring med kjøp før sommeren. Jaguarene ligger forøvrig lenge på Finn før de blir solgt - selv om de er ganske attraktivt priset. Farge på interiør og eksteriør betyr ganske mye. Sort interiør selger mye lettere enn hvitt og brunt. Sportsseter er ikke noe pluss. Den oransjerøde lakkfargen er ikke populær heller. 
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

GreenBeHH

Sitat fra: Contango på mandag 09. august 2021, klokken 11:46
Sitat fra: Tellus på søndag 08. august 2021, klokken 21:26
Rett over 500K hos forhandler tilsvarer en ut pris fra forhandler på rett over 550K. Bilen prises til rundt 580K tipper jeg hos forhandler.
Tror forhandler priser litt høyere men tallene stemmer ganske bra med min erfaring med kjøp før sommeren. Jaguarene ligger forøvrig lenge på Finn før de blir solgt - selv om de er ganske attraktivt priset. Farge på interiør og eksteriør betyr ganske mye. Sort interiør selger mye lettere enn hvitt og brunt. Sportsseter er ikke noe pluss. Den oransjerøde lakkfargen er ikke populær heller.


Takk for svar.  Min er hvit med sort interiør så jeg tror den er godt gangbar for opp mot 580' hos en forhandler eller privat.  I mitt tilfelle så passer dette kjøpet med et bytte i en konebil.  Når det er gjennomført så starter jeg på ny elbiljakt og det har blitt mye å velge i. :D
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA