Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Circle K app

Startet av Morten L, tirsdag 23. mars 2021, klokken 23:52

« forrige - neste »

Morten L

Skal på tur og må lade på Circle K stasjon. Prøver forgjeves å registere meg i appen, men den henger hver gang. Må man ha app eller brikke for å bruke disse laderne?

RJK

"Hvordan betaler jeg for hurtiglading?
Hurtiglading må betales med kreditt-/betalingskort, som legges inn enten når man registrerer seg som ladekunde eller velger drop-in-lading.

Som registrert ladekunde vil alle ladeøkter samlet bli belastet ditt registrerte betalingskort ved hver månedsslutt, og totalbeløpet vil fremkomme på kredittkortregning/kontoutskrift. Kvittering er tilgjengelig ved månedsslutt i kundeportalen.

Drop-in-lading vil ikke fremkomme i noen oversikter, og betalingene trekkes oppgitt kreditt-/betalingskort umiddelbart etter lading. Ved å oppgi e-postadresse sendes kvittering på e-post.
Betalinger håndteres av Virta. Aksepterte kreditt-/betalingskort er Visa og Mastercard."

https://circlekcharge.no/faq/on-the-go?gclid=Cj0KCQjwo-aCBhC-ARIsAAkNQiuaMX8AOFwEIOCTGZGgB7giwN8wSy0GZAs_wVkakT0blexa_busak8aAscTEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Selv har jeg koblet til både brikke fra Hyundai og plugsurfing.

Dersom du ikke får lastet inn app, forsøk å oppdatere tlf med siste oppdateringern, og ta deretter en restart av mobilen før du prøver igjen.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA