Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Siste nytt om reservasjon av intromodell

Startet av elektro, onsdag 24. februar 2021, klokken 10:38

« forrige - neste »

elektro

2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

oiqbal

Jeg fikk gjennom bestillingen. Skulle få en bekreftelse tilsendt på e-post...ingen tegn til den enda i hvert fall  :police:
2022 ENYAQ iV80x Sportline

ombjerkvik


hdh

Sitat fra: Gnist på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:07
Sitat fra: daktari på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:05
Kl 10:05 25.febr og ingen lenke for å starte reservasjon...

https://www.hyundai.com/no/bilmodeller/ioniq-5-reservasjon/eksterior.html

Fikk du denne lenken på mail?
Jeg fikk ikke noe mail etter den som kom i går og lenken i den sendte meg bare til infosiden for bilen. Fikk ikke lagt inn reservasjon før vel 10 over, så jeg er nok ikke en av de som får en 45.
-Sort '14 Renault Zoe Intens

-Race Blue '24 Skoda Enyaq IV80X Sportline

oiqbal

Sitat fra: hdh på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:17
Sitat fra: Gnist på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:07
Sitat fra: daktari på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:05
Kl 10:05 25.febr og ingen lenke for å starte reservasjon...

https://www.hyundai.com/no/bilmodeller/ioniq-5-reservasjon/eksterior.html

Fikk du denne lenken på mail?
Jeg fikk ikke noe mail etter den som kom i går og lenken i den sendte meg bare til infosiden for bilen. Fikk ikke lagt inn reservasjon før vel 10 over, så jeg er nok ikke en av de som får en 45.

Nei, lenken ble plutselig synlig på Ioniq 5 siden, hos meg dukket den opp rundt 10:06. Spennende tider...
2022 ENYAQ iV80x Sportline

elektro

Sitat fra: oiqbal på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:19
Sitat fra: hdh på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:17
Sitat fra: Gnist på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:07
Sitat fra: daktari på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:05
Kl 10:05 25.febr og ingen lenke for å starte reservasjon...

https://www.hyundai.com/no/bilmodeller/ioniq-5-reservasjon/eksterior.html

Fikk du denne lenken på mail?
Jeg fikk ikke noe mail etter den som kom i går og lenken i den sendte meg bare til infosiden for bilen. Fikk ikke lagt inn reservasjon før vel 10 over, så jeg er nok ikke en av de som får en 45.

Nei, lenken ble plutselig synlig på Ioniq 5 siden, hos meg dukket den opp rundt 10:06. Spennende tider...

Hmm.. det var vel omtrent da jeg sluttet å refreshe siden, samtidig som jeg lette litt rundt med andre hånda. Så linken først her, så fikk jeg mail og SMS ca. 10:09. La inn bestillingen 10:10 håper det ble riktig farge. :o
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

batterimannen

Tror jeg fikk trykket gjennom alt, men siden jeg brukte litt tid og endte opp med å bruke jobb-pc med manuell trykking (uten autofill som jeg hadde tenkt til å bruke på tlf) så tror jeg kl var 10:07. Vet ikke om jeg skrev e-post riktig, har ikke fått bekreftelse.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

hdh

Sitat fra: batterimannen på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:26
Tror jeg fikk trykket gjennom alt, men siden jeg brukte litt tid og endte opp med å bruke jobb-pc med manuell trykking (uten autofill som jeg hadde tenkt til å bruke på tlf) så tror jeg kl var 10:07. Vet ikke om jeg skrev e-post riktig, har ikke fått bekreftelse.

Jeg har heller ikke fått bekreftelse på mail. Har sendt purremail til hyundai. Jeg brukte autofill på skjemaet, så alt skal være riktig.
-Sort '14 Renault Zoe Intens

-Race Blue '24 Skoda Enyaq IV80X Sportline

Ladrab

Sitat fra: hdh på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:30
Sitat fra: batterimannen på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:26
Tror jeg fikk trykket gjennom alt, men siden jeg brukte litt tid og endte opp med å bruke jobb-pc med manuell trykking (uten autofill som jeg hadde tenkt til å bruke på tlf) så tror jeg kl var 10:07. Vet ikke om jeg skrev e-post riktig, har ikke fått bekreftelse.

Jeg har heller ikke fått bekreftelse på mail. Har sendt purremail til hyundai. Jeg brukte autofill på skjemaet, så alt skal være riktig.

Tok et kvarters tid før jeg fikk bekreftelseseposten.. Så da er det bare å vente spent til i morgen for å se om jeg er blant de 3000 heldige...
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

batterimannen

Sitat fra: hdh på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:30
Sitat fra: batterimannen på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:26
Tror jeg fikk trykket gjennom alt, men siden jeg brukte litt tid og endte opp med å bruke jobb-pc med manuell trykking (uten autofill som jeg hadde tenkt til å bruke på tlf) så tror jeg kl var 10:07. Vet ikke om jeg skrev e-post riktig, har ikke fått bekreftelse.

Jeg har heller ikke fått bekreftelse på mail. Har sendt purremail til hyundai. Jeg brukte autofill på skjemaet, så alt skal være riktig.

Brukte sikkert 5 min på å finne knappen for konfigurator. Hadde forrige konfigurator oppe. Det ble det 404 error. Brukte så lenken fra e-post. Det gikk ikke. Googlet meg frem på tlf, og der så jeg ingen knapp. Googlet på jobb-pcen og der så jeg konfigurer-knappen.

Lurer på om de 4 andre landene hadde samme problemer, ellers kommer det få biler til Norge.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

batterimannen

Sitat fra: Ladrab på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:41
Sitat fra: hdh på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:30
Sitat fra: batterimannen på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:26
Tror jeg fikk trykket gjennom alt, men siden jeg brukte litt tid og endte opp med å bruke jobb-pc med manuell trykking (uten autofill som jeg hadde tenkt til å bruke på tlf) så tror jeg kl var 10:07. Vet ikke om jeg skrev e-post riktig, har ikke fått bekreftelse.

Jeg har heller ikke fått bekreftelse på mail. Har sendt purremail til hyundai. Jeg brukte autofill på skjemaet, så alt skal være riktig.

Tok et kvarters tid før jeg fikk bekreftelseseposten.. Så da er det bare å vente spent til i morgen for å se om jeg er blant de 3000 heldige...

Hvor tidlig var du gjennom hele prosessen? Ikke fått bekreftelse etter 35 min.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

mizzike

Jeg punchet igjennom bestillingen rett etter at lenken ble åpnet rundt 05-06 inne på ioniq-5-reservasjon og har fortsatt ikke mottatt noen epost, brukte autofill som andre.

biggern

Blir nok et nytt kort snart : Rykk tilbake til Start.......
Nå kan de ikke skylde på PayPal....

oiqbal

Der tikket bekreftelse inn 10:43

SitatVi bekrefter at vi har registrert din konfigurasjon for IONIQ 5 Project 45.

Så snart som mulig etter at konfigurasjonsprosessen er avsluttet vil vi kontakte de 3000 første kundene i Europa direkte.

Dersom du ikke blir en av de heldige som får reservert lanseringsbil, vil du motta en e-post med informasjon om at du fortsatt står på venteliste. Du vil da kunne bli kontaktet på et senere tidspunkt dersom noen med samme konfigurasjon som deg kansellerer sin reservasjon og du er neste person på listen.

Hvis du ikke får muligheten til å overta en reservasjon, vil du være blant de første som får tilbud om en IONIQ 5 ved den ordinære salgsstarten til våren.

Vi holder deg oppdatert videre.

Med vennlig hilsen
Hyundai Motor Norway
IONIQ 5 reservasjons betingelser.
2022 ENYAQ iV80x Sportline

SurSnasen

Så med andre ord må vi smøre oss med tålmodighet til utpå fredagen (tidligst).

Trøsten får være at det sikkert er et par hundre spekulanter som legger ut sine biler til bare 150 høvdingers påslag utpå sommeren, som man kan snappe opp...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA