Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kansellere bestilling?

Startet av Tai, fredag 05. februar 2021, klokken 15:59

« forrige - neste »

Tai

Satt og designet bil forrige helg og det endte med at jeg bestilte meg en ny bil mandag. Nå har jeg fått litt kalde føtter og vurderer å kansellere bilen da jeg heller vil beholde X`en litt til. Er det i det hele tatt mulig? Kan ikke se noen sted inne på kontoen min hvor det er mulig å endre dette. Er det for sent...?

Trond
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

nevmann

Sitat fra: Tai på fredag 05. februar 2021, klokken 15:59
Satt og designet bil forrige helg og det endte med at jeg bestilte meg en ny bil mandag. Nå har jeg fått litt kalde føtter og vurderer å kansellere bilen da jeg heller vil beholde X`en litt til. Er det i det hele tatt mulig? Kan ikke se noen sted inne på kontoen min hvor det er mulig å endre dette. Er det for sent...?

Trond

Tror du må ringe

Skulle ha på hengerfeste på M3en min i bestilling og da måtte jeg ringe inn for å endre det. Så antar det er det samme med kanselleringer.

NoPain

Hvis du ser i vedlegget du fikk i "Takk for din bestilling" mail, så tror jeg du har et skjema du kan sende inn der. Det har i hvert fall jeg.
Uansett så er det sikkert ikke vanskeligere enn å sende de en mail eller ringe de

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA