Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

najtrox

Hentet min bil idag - ingenting å utsette på bilen. Ingen merkbare panel-gaps, lakken så fin ut. Berøringsfri levering fungerte egentlig utmerket. Fikk god tid til å se på bilen, og kunne tilkalle hjelp om nødvendig. Hengerfeste lå i frunken om noen skulle lure på det ;)

V8Tesla

Nå er det kun 2 Ship som er på vei til ZEEBRUGGE.

Første lander 07.Mars, andre 15.mars.

Blir bra neste ukene.

Du kan ikke vise dette vedlegget.  Du kan ikke vise dette vedlegget.

Pett

Hei. Jeg fikk beskjed av representanten hos Tesla at det skulle ankomme en båt til Drammen i dag. Jeg er usikker på om de holder meg med «godt-snakk» eller om det stemmer. Jeg ser mange av dere har kjennskap til slikt, så kanskje dere kan bekrefte/avkrefte dette?

braaten22

Hei Pett, Autoprogress er ventet inn i dag kl 15.00 sjekk ut linken her: https://drammenhavn.no//webkamera/ kamera Risgarden kommer båten inn på.

https://drammenhavn.no/om-havnen/fartoy-i-vente/
Tesla Model 3 Lr 2021

Pett

Takk, for hjelpen. Da får jeg vente å se om den er lastet med Tesla :-)

Sorlandsinv

Ikke tro på alt de sier. Jeg skulle bli kontaktet med en gang bilen ankommer Norge for å avtale mer rundt levering. Nå har bilen vært i Norge i 10 dager, men ingen kontakt fra Delivery (har spora VIN).

V8Tesla

Sitat fra: Sorlandsinv på fredag 05. mars 2021, klokken 10:27
Ikke tro på alt de sier. Jeg skulle bli kontaktet med en gang bilen ankommer Norge for å avtale mer rundt levering. Nå har bilen vært i Norge i 10 dager, men ingen kontakt fra Delivery (har spora VIN).

Enig, har fått forskjellig svar hele tiden nå.... Men fikk høre idag at den er ankommet Europa og er på siste tur til Norge. Også bruker de over 1 uke på og fortollet og gjøre den klar.... Og jeg har levering i drammen!!

Får håpe de får farten opp.. Q1 er ferdig 31.mars så mange levering kommer nå neste 2ukene.

Pett

Hei. Jeg så VIN-nummeret mitt etter at Codan forsikring sendte meg forsikringsbeviset, hvor kan jeg spore bilen med VIN?

braaten22

Tesla Model 3 Lr 2021

Pett

braaten22

Ikke nødvendigvis, min forsvant når den var kommet til Norge.
Tesla Model 3 Lr 2021

Pett

Ok. Fikk akkurat sms nå. Avtalt levering 16.03 :-)

Frode Johansen

Samme her, avtalt levering 16.3.

Fikk ikke vin

Sent from my iPhone using Tapatalk

alb92

Sitat fra: Pett på fredag 05. mars 2021, klokken 18:32
Null treff. Betyr det at bilen ikke er i Norge?

Jeg har vært innom linken nesten hver dag og sett etter min VIN. Jeg så aldri at bilen min kom, men den er nå i Norge.

Du kan også prøve å søke etter VIN på vegvesen sine nettsider. Den kommer der ofte like etter ankomst til Norge.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA