Model 3 - bestilling og levering 1.kvartal 2021

Startet av ReisaM3Y, søndag 10. januar 2021, klokken 12:58

« forrige - neste »

V8Tesla

Fikk VIN på showroom 2 uker siden men viser ingenting på konto, noen andre som opplever dette?

Håper på levering neste uke :)

nevmann

Sitat fra: Mags85 på mandag 15. februar 2021, klokken 20:33
Sitat fra: nevmann på mandag 15. februar 2021, klokken 19:44
Fikk nettopp mail med levering 22.02 nå :D

Antar bilen er i landet nå, litt close med båt på fredag også levering på mandag?
Har du fått VIN enda? Tenker at nå bør jeg få den snart, mtp forsikring.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk VIN for noen uker siden, men står ingenting offisielt i mailen jeg fikk fra Tesla angående dette.
La inn VIN på https://teslastats.no/ så antar jeg får en mail om noen dager der den er registrert.

Da er det bare å logge inn på vegvesen og se om den faktisk er registrert på meg eller ikke, hehe

nevmann

Sitat fra: V8Tesla på mandag 15. februar 2021, klokken 20:46
Fikk VIN på showroom 2 uker siden men viser ingenting på konto, noen andre som opplever dette?

Så jeg hadde fått VIN på konto idag, så etpar timer etter mail om levering fra Tesla

Mags85

Sitat fra: nevmann på tirsdag 16. februar 2021, klokken 06:14

Så jeg hadde fått VIN på konto idag, så etpar timer etter mail om levering fra Tesla
Står det ved leveringsinformasjonen eller? Ingenting her enda angående VIN, selv med booket levering

najtrox

Interessant! Har hatt VIN i tre uker, men ikke fått noen sms. Kommer vel i disse dager 😊

nevmann

Sitat fra: Mags85 på tirsdag 16. februar 2021, klokken 07:09

Står det ved leveringsinformasjonen eller? Ingenting her enda angående VIN, selv med booket levering

Slik er det hos meg:

Din Model 3

RNXXXXXX

VIN XXXXXXX

Mags85

Sitat fra: nevmann på tirsdag 16. februar 2021, klokken 08:58
Sitat fra: Mags85 på tirsdag 16. februar 2021, klokken 07:09

Slik er det hos meg:

Din Model 3

RNXXXXXX

VIN XXXXXXX
Ok. Håper det kommer til meg og snart

V8Tesla

Snakket med Chat idag! De sa estimert nå er slutten av februar!!! Dette blir bra... Ser ut som været også blir mye bedre neste uke ;)

Noen som vet hvilken båt dette kan være på? bestilt 22.januar VIN89XXXX

najtrox

Sitat fra: V8Tesla på tirsdag 16. februar 2021, klokken 13:26
Snakket med Chat idag! De sa estimert nå er slutten av februar!!! Dette blir bra... Ser ut som været også blir mye bedre neste uke ;)

Hvilken konfigurasjon har du? Bestilte selv omtrent samme tid, VIN 890xxx Grå/msm 18" m/hengerfeste.

Sorlandsinv

Vin 886xxx - hvit/sort med 18" og hengerfeste. Bestilt i 16.januar. Snakka med chat nå - levering rundt midten av mars ... skuffende  >:( >:( >:(  :'( :'( :'(

Hans.en

Fikk Vin for en tid tilbake, 880xxx- hvit/sort performance. Bestilt i oktober 2020. Fikk informasjon om at bil var på vei, men ingen leveringsdato enda.

V8Tesla

Sitat fra: najtrox på tirsdag 16. februar 2021, klokken 13:50

Hvilken konfigurasjon har du? Bestilte selv omtrent samme tid, VIN 890xxx Grå/msm 18" m/hengerfeste.

Blå LR 18" og vinterhjul m/hengerfest

William

Fått samme beskjed selv. Både Prometheus Leader og Autopremier kommer til Drammen denne uka, begge fra Zeebrugge  :D

alb92

Bestillt inventory bil i november og var lovd levering i desember (hadde VIN). Har nå ny VIN (fikk sikkert 3 uker siden), og nå bekreftet at bilen blir levert Tromsø 8 mars. Levering noen dager senere etter teknisk kontroll. VIN 880xxx. Hvit/Hvit Performance.

etz

Hmm, fikk vite av en bekjent ved norlines at det er forventet rundt 30 biler til Tromsø nå førstkommende lørdag🤔 har selv fått vite 19 mars men ingen VIN.
Avbestilt: Tesla Model 3 Performance 2021 Hvit/Sort

Endret til: Tesla Model 3 Performance 2021 Blå/Hvit
Levering 15.Juni i Tromsø

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA