Har fått vite at det er «shock towe brace» som skal skiftes på min for å fjerne rasle lydene. Er visst en slags egenutviklet gummi/ plastpakning som skal monteres i tillegg. Spent på resultatet.
Da har jeg vært på sc (Tesla Lade) og fått nye front drivaksler for 3 gang. rep nr to skulle være denne shock tower brace bulletinen.. viste seg at delene til denne er ikke produsert enda (selv om jeg fikk bekreftet via tlf dagen før, at alle delene for timen min var på plass)
Gir meg virkelig godfølelsen å reise t/r 40 mil, og sitte på venterommet deres i 8t i total uvitenhet fordi ingen på kontoret var i stand til å gi meg info om hva som foregår på verkstedet før på slutten av dagen.. Da får man vite at alle delene ikke var kommet likevel, og at rep nr 3 som var en sprukket frontrute pga av defrosting i kaldt vær var steinsprut.. og derfor ikke skiftet likevel..
og på toppen av det hele var ikke bilen ladet underveis som avtalt..
Den gjengen der er f.. meg *totalt* ubrukelig..! Og det har dem vært i snart 6 år. og hadde jeg orket kunne jeg skrevet om slike tilfeller jeg har hatt m dem i timevis.
Det virker som det eksisterer en tilstand der, som gjør at det er komplet umulig for dem å overføre mer enn max 10% av info fra kundemottak til mekanikere og vice versa.. Hver eneste gang!