Pushy salg

Startet av serenejet, man 28. des 2020, kl. 18:49

« forrige - neste »

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: dundun på ons 30. des 2020, kl. 19:44Etter å ha lest meg opp på alle konkurrerende "småbiler" og funnet ut hvor dyrt det faktisk blir med en fullutstyrt id.3 og hvor tradisjonell den egentlig er holdt jeg meg i dag for nesa og rebestilte Model 3. Gjett hvem som fikk SMS etter en halvtime med spørsmål om jeg ville ha levering i morra! Men: Denne gangen var det et spørsmål. Helt topp, jeg svarte enkelt og greit "nei!" og hørte aldri noe mer.
På mandag er de nok litt mindre stresset og klare for å hjelpe deg på en god måte.

Egentlig kan det være lurt å vente til midten av januar, for det ser ikke ut som de klarer å få levert alt før vi er i 2021.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

serenejet

Ja, idealet for meg er egentlig februar som estimert, går iallfall ikke med på noen endringer for å få levert før (de prøvde å tilby sportfelger, men jeg vil ha de svarte 18-tommerne).

Husker utleveringen av S i februar '14 - da ble vi henta av egen sjåfør, kjørt til en fin utleveringsplass i Drammen og fikk en altfor lang gjennomgang med en ekspert. Mistenker det blir annerledes nå.
2025 ID.Buzz GTX

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA