Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ett år gratis lading?

Startet av Grafflog, fredag 25. desember 2020, klokken 19:03

« forrige - neste »

Grafflog

Hei folkens vi starte med å si god jul

Leste at som en insentiv for å ta levering av Teslaen  sin i år så får man med gratis lading i ett år?

Det jeg sliter med er å finne dette skrevet noen andre steder en på "mindre" nettsider, sliter derfor litt med å stole på det.

Noen som har funnet denne informasjonen direkte fra Tesla ?
Takker for svar :-)

Electric cars in Norway

#1

jasken

Sitat fra: Electric cars in Norway på fredag 25. desember 2020, klokken 19:17
Tenker du på US? Se lenke under. Her hjemme er det 1500 regelen. https://www.tesla.com/no_NO/support/referral-program

https://www.businessinsider.com/tesla-model-3-model-y-free-supercharging-year-elon-musk-2020-12?r=US&IR=T

Det er vell henvisning, men det var snakk om å få et helt år for free 😀

Er det vanlig at henvisningen kun gjelder et halvt år? Jeg brukte koden ril en venn og fått 1500, men den utgår om ett halvt år 😅

model3pw

Ja, jeg har skriftlig fra Tesla at alle som henter bil før nyttår får fri lading ut 2021.

De legger det til alle aktuelle Tesla kontoer over nyttår.


jorgenask

Men var det de som hentet etter en viss dato i desember ? eller alle som henter 2021 modell i år ?

Pass

Alle som hentet mellom 21 og 31. desember, visstnok?

jorgenask

Sitat fra: Pass på fredag 25. desember 2020, klokken 19:39
Alle som hentet mellom 21 og 31. desember, visstnok?
Altså ikke meg da jeg hentet 11 des. ikke at jeg lader veldig ofte på SuC anyway men kunne vært greit på en roadtrip neste sommer  :+1:

model3pw

Ja uke 52 og 53 for å pushe uthenting.

Electric cars in Norway

Takk for info. Jeg var ikke klar over dette.

Veldig bra tilbud da for de som har mulighet til å hente bilen.

Claav

Rart kunder ikke blir informert om dette, da hadde det kanskje vært mer fristende for folk å hente ut bilen i juleferien.

Cato76

Henter mandag 28. og skulle gjerne hatt noe skriftlig om dette.. Kjører 25-30.000 i året, så det får en bitte-liten inpact på økonomien  ;)

Er dette noe dere får opplyst om ved overtakelse, eller må man be om dette?
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Electric cars in Norway

Cato :+1: :+1: Google bare "gratis" her inne og da kom dette opp. Fra en annen tråd. Se bilde og lenke. Altså fått det skriftlig.

https://elbilforum.no/index.php?topic=54081.msg945732;topicseen#msg945732


alagerqv

Jeg vil si at en post fra en annen bruker ikke kan anses som bevis godt nok. Jeg betviler ikke at vedkommende har fått en slik beskjed, men tviler på at andre kan kreve det med henvisning til denne brukerens melding alene.

Selv har jeg ikke hørt ett pip om en slik ordning fra Tesla.

helge89

For de som tviler så er det jo bare å ringe.

Har selv fått det bekreftet av Tesla.

Electric cars in Norway

Sitat fra: alagerqv på lørdag 26. desember 2020, klokken 09:31
Jeg vil si at en post fra en annen bruker ikke kan anses som bevis godt nok. Jeg betviler ikke at vedkommende har fått en slik beskjed, men tviler på at andre kan kreve det med henvisning til denne brukerens melding alene.

Selv har jeg ikke hørt ett pip om en slik ordning fra Tesla.

alagerqv :+1: :+1: Ser den. Men tror du fint kan stole på folket her inne. Så det stemmer nok. Stikk innom TM i romjulen eller ring de. Så får du svar vedr. din bil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA