Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Android auto og Apple CarPlay?

Startet av RayBomb, tirsdag 22. desember 2020, klokken 21:54

« forrige - neste »

RayBomb

💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

jrs

Nei, ikke pr i dag.

Apple CarPlay support kommer høsten 2021.

Android Auto har de ikke nevnt, men i og med at bilen blir levert med Android Automotive, så er man godt dekket på den fronten.

RayBomb

Sitat fra: jrs på onsdag 23. desember 2020, klokken 10:02
Nei, ikke pr i dag.

Apple CarPlay support kommer høsten 2021.

Android Auto har de ikke nevnt, men i og med at bilen blir levert med Android Automotive, så er man godt dekket på den fronten.

Takk for svar. Dette høres ikke så dumt ut. Jeg liker ikke systemer som låser deg til f.eks ên navigasjonsapp. Jo mer frihet, jo bedre for oss..
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

hELgenen

Kjedelig og snodig at Android Auto ikke er dekket - slik det ser ut nå er Android Automotive litt etter Android Auto på områder som f.eks apper som støttes. For egen del ser jeg Android Automotive som en beta versjon enda - Android Auto har det skjedd en mye lengre utvikling på

oivindg

Sitat fra: hELgenen på lørdag 26. desember 2020, klokken 13:25
Kjedelig og snodig at Android Auto ikke er dekket - slik det ser ut nå er Android Automotive litt etter Android Auto på områder som f.eks apper som støttes. For egen del ser jeg Android Automotive som en beta versjon enda - Android Auto har det skjedd en mye lengre utvikling på
Jeg synes også dette er litt rart, men kanskje de satser på at det blir vanlig for app-utviklere på Android å klargjøre appene for Android Automotive som standard når de legger dem ut på Play Store? Jeg tror ikke det er mye som skal til for å kunne kjøre vanlige Android-apper på Android Automotive. Muligens bare å ta med et ekstra bibliotek ved kompilering.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA