Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

ID3 problemer i Tyskland med forhandlere..

Startet av JorEl, fredag 18. desember 2020, klokken 22:28

« forrige - neste »

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Motorwatt

Tror kanskje du også kan legge inn litt omsorg på ditt eget merke. De trenger til tider all den medfølelse de kan få. Forøvrig gjelder jukset atskillig flere enn VAG. Er egentlig grundig lei av "ett annet merke-fans" som benytter anledning til å dra dette kortet hver gang det byr på en mulighet. VAG har gjort opp for seg, og det på mer enn det ble krevet. Nå er de desidert størst på elbiler i Norge, og det er mulig det kan falle litt  tungt.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________


hELgenen

Lite troverdig tulle undersøkelse av greenpeace.

Virker som de,greenpeace,har konkludert på forhånd og gått aktivt inn og prøvd å få selgeren til å dra frem en fossil som alternativ. Det skal ikke mye skepsis til elbiler fra en kunde før selger viser tilbudet av fossiler til kunden. Og her virker det som om fake kunden har fått akkurat en slik opplevelse..
Mulig greenpeace hadde håpet at selgerene aktivt skulle forsøke å overbevise kunden om å gå for elbil varianten. Men en selger vil selge,ikke drive med politikk..Finner hele "undersøkelsen" mer som et politisk stunt enn noe annet

SveinJ

Jeg så denne på en tysk YT-kanal i går. Ett av argumentene eller meningen hans farbar fortjenesten på fossil var så mye bedre enn el og at inntjening på verkstedet også er bedre, side de fossile trenger mer vedlikehold!
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

pst

ID.3 var Europas mest solgte elbil i oktober  :).

VWs undergang har blitt annonsert i stor skala på dette forumet tidligere også, men de holder ut.

Kanskje ikke så rart siden VW er et synonym for tysk industri, samtidig som VW utgjør den desidert største bil-lobbyistgruppen i Brüssel.....
2021 Porsche Taycan Turbo
2021 Opel Corsa-e
2021 Porsche Taycan 4S solgt
2020 Audi e-tron 55 Excl. solgt
2019 Audi RS5 Coupé solgt

SveinJ

Sitat fra: pst på lørdag 19. desember 2020, klokken 18:34
ID.3 var Europas mest solgte elbil i oktober  :).

VWs undergang har blitt annonsert i stor skala på dette forumet tidligere også, men de holder ut.

Kanskje ikke så rart siden VW er et synonym for tysk industri, samtidig som VW utgjør den desidert største bil-lobbyistgruppen i Brüssel.....

Du veit, de norske kommentatorer er de beste i verden på å vite hva som er korrekt!
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

JorEl

Sitat fra: Motorwatt på fredag 18. desember 2020, klokken 22:45
...VAG har gjort opp for seg, og det på mer enn det ble krevet. Nå er de desidert størst på elbiler i Norge, og det er mulig det kan falle litt  tungt.
Gjort opp for seg? Betalt stor nok bot, er det det du mener? Eller mener du de nyeste dieselbilene, som renser lufta mens de kjører?
Størst i Norge. Flott. Håper de blir størst i Tyskland etter hvert..
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA