Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Service og tvilen som ble til imponerende overraskelse.

Startet av Morten80, fredag 18. desember 2020, klokken 15:02

« forrige - neste »

Morten80

Må innrømme jeg var noe tvilsom til å anskaffe Tesla som første elbil. Da jeg leste om mye problem på service siden. Men takk til dere som ga råd om de ulike bilene.

Har nå hatt min X en stund, men har nå uheldigvis fått oppleve 2 hendelser med behov for service fra Tesla..... men de har vært fantastisk og imponerende.

Første service jeg utførte var perioden hvor hele Tesla sitt nettverk falt sammen. Og bilen min kunne ikke hentes ut fra service modus. Klokken 21:30 ringte de fra Tesla Porsgrunn og beklaget av bilen ikke hadde blitt klar før så seint. De spurte deretter om det var greit at en av de ansatte kjørte bilen min, for da kunne de komme å levere bilen på døra på tur hjem. Imponerende! 👍

Mistet nå midt i juleinnspurten varmeanlegget i bilen, og kunne ikke kjøre bilen til service senter selv pga problem med å avdugge. 1 time senere etter å ha meldt fra til Tesla Road Assistanse kom NAF med leiebil og satte igjen på privat adresse, og tok med seg Tesla på retur. Kl 12. 2 dager etterpå var bilen klar for avhenting, og jeg kunne da bare kjøre leiebilen til service senteret og bytte bil.

Flott service, og en spesiell takk til Tesla Porsgrunn og Gunnar.
Super service!
2022 ID.4 GTX (Est. utlevering november)
2018 Tesla Model X 100D 6 seter

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA