Model 3 Matter

Startet av jasken, tor 17. des 2020, kl. 11:51

« forrige - neste »

Bmwi3

Sitat fra: jasken på tor 17. des 2020, kl. 18:23
Hei!

Takk for så mange svar! Syns det er så kult med dette forumet at man får så mye bra svar så kjapt!

Jeg hadde stoffmatter i min Audi A8 før, men syns det ble så skittent og vanskelig å rengjøre så fryktet jeg at de stoffmattene som følger med Teslaene ikke ville fungere bra. Opplevde at på passasjersiden at det rant gjennom med vann på vinterstid fordi kone ikke helt klarer å riste av seg snø før hun setter seg inn. Men når så mange her sier at de funker bra så kanskje jeg bare har de og ser om det funker hvis man viser litt forsiktighet i vinter.

Jeg har vurdert å kjøpe disse, da de er på lager og jeg kan hente de på dagen på lageret deres i Oslo - https://www.begood.no/products/gulvmatter-tesla-model-3-hoy-kant-forseter-og-bakseter

Så tenker jeg evt også å kjøpe noe for frunk og trunk, hvor viktig er dette mener dere?

Bare pass på at 2021 modellen har annerledes frunk så de mattene som selges for tiden ikke passer :+1: Men på begood sine sider så tror jeg det står spesifisert...Trunk er lik. Har ikke kjøpt noe til frunk...skal kun ha ladekabler foran der og kanskje noen handleposer en gang innimellom.
TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

Kjetil1986

Sitat fra: jasken på tor 17. des 2020, kl. 18:44
Sitat fra: Kim- på tor 17. des 2020, kl. 18:35
Jeg har hatt en god del forskjellige loanere og de stoffmattene har ikke sett ut etter jeg har hatt bilen en ukes tid. Du merker no fort om du vil kjøpe gummimatter. bruker du teslabjorn som rabattkode får du 10% :)

har TB rabattkode på BeGood? :D

Ja, det har han: Teslabjorn. Den gir 10% rabatt på alle varer   :+1:
Model 3 long range 2021

dejavu

Legger dere gummimattene rett oppå de stoffmattene som leveres med bilen? Kan kanskje oppnå noe lyddemping?
Mod.3,2021,AWD,HF

model3pw

Jeg gjør det - bare for å beskytte teppet i bilen for snø etc som kommer inn til tider. Men står advarsel (på Tesla sine) om at man ikke skal gjøre det (ikke designet for to lag matter pga «sklifare/feste seg ved pedal» etc). Ikke vært noe problem, sitter bra.

Mer redd for autopilot skal gjøre noe galt enn en matte skal skli for å si det sånn  8)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA