Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering fra Lillestrøm

Startet av TeslaSY, mandag 07. desember 2020, klokken 10:37

« forrige - neste »

krister461

Sitat fra: krister461 på onsdag 23. desember 2020, klokken 13:22
Har hatt to biler lenge, så ja, vet hvordan man bytter. Nye bilen dukker heller ikke opp i Dashbord for Tesla.
Logge inn og ut av appen gjorde susen.  8)

thebadger

Sitat fra: Bmwi3 på onsdag 23. desember 2020, klokken 13:38
Alle som henter bilen sin mellom 21 og 31. Desember får gratis superlading i 1.år her i Norge.
Det blir aktivert i midten av Januar, og ja har fått det bekreftet skriftlig....
Henter min 3P i kveld så blir spennende om den blir med hjem fra Lillestrøm :laugh:
Husk å oppdatere signaturen din da ;)
Krysser fingre for at den er prikkfri sånn som min var i går. Lykke til!

Sitat fra: krister461 på onsdag 23. desember 2020, klokken 13:42
Logge inn og ut av appen gjorde susen.  8)
Universalfiks  :laugh:

Bmwi3

Sitat fra: thebadger på onsdag 23. desember 2020, klokken 13:58
Sitat fra: Bmwi3 på onsdag 23. desember 2020, klokken 13:38
Alle som henter bilen sin mellom 21 og 31. Desember får gratis superlading i 1.år her i Norge.
Det blir aktivert i midten av Januar, og ja har fått det bekreftet skriftlig....
Henter min 3P i kveld så blir spennende om den blir med hjem fra Lillestrøm :laugh:
Husk å oppdatere signaturen din da ;)
Krysser fingre for at den er prikkfri sånn som min var i går. Lykke til!

Sitat fra: krister461 på onsdag 23. desember 2020, klokken 13:42
Logge inn og ut av appen gjorde susen.  8)
Universalfiks  :laugh:

Hehe ja må først få den hjem så skal jeg oppdatere :D den i fjor ble stående igjen nemlig :laugh:
TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

TeslaVirgin

Laaaaang kø i Lillestrøm. Har stått i 30 minutter kø bare fot å komme frem til registreringen og er fortsatt bare halvveis. Passer dårlig når 8 timers kjøretur "hjem til jul" venter..

Toonster

Sitat fra: TeslaVirgin på onsdag 23. desember 2020, klokken 14:45
Laaaaang kø i Lillestrøm. Har stått i 30 minutter kø bare fot å komme frem til registreringen og er fortsatt bare halvveis. Passer dårlig når 8 timers kjøretur "hjem til jul" venter..

Får se det positive, blir fint å se på "Hjem til Jul" på Netflix når du lader på vei hjemover :)

God Jul
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

TeslaVirgin

Sitat fra: Toonster på onsdag 23. desember 2020, klokken 14:51
Sitat fra: TeslaVirgin på onsdag 23. desember 2020, klokken 14:45
Laaaaang kø i Lillestrøm. Har stått i 30 minutter kø bare fot å komme frem til registreringen og er fortsatt bare halvveis. Passer dårlig når 8 timers kjøretur "hjem til jul" venter..

Får se det positive, blir fint å se på "Hjem til Jul" på Netflix når du lader på vei hjemover :)

God Jul

Allerede sett 😉

Det ordner seg det her og jeg gleder meg til å få det som jeg tror og håper blir en fantastisk bil.

Men jeg mener Tesla må få høre at kundeservicen så langt har vært elendig. Dårlig med info, lange telefonkøer som plutselig blir avbrutt, og nå lang kø for utlevering. Ikke imponert. Håper bilen blir en bedre opplevelse.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: TeslaVirgin på onsdag 23. desember 2020, klokken 15:07
Sitat fra: Toonster på onsdag 23. desember 2020, klokken 14:51
Sitat fra: TeslaVirgin på onsdag 23. desember 2020, klokken 14:45
Laaaaang kø i Lillestrøm. Har stått i 30 minutter kø bare fot å komme frem til registreringen og er fortsatt bare halvveis. Passer dårlig når 8 timers kjøretur "hjem til jul" venter..

Får se det positive, blir fint å se på "Hjem til Jul" på Netflix når du lader på vei hjemover :)

God Jul

Allerede sett 😉

Det ordner seg det her og jeg gleder meg til å få det som jeg tror og håper blir en fantastisk bil.

Men jeg mener Tesla må få høre at kundeservicen så langt har vært elendig. Dårlig med info, lange telefonkøer som plutselig blir avbrutt, og nå lang kø for utlevering. Ikke imponert. Håper bilen blir en bedre opplevelse.

Får håpe det er litt strøm på batteriet når du får den...hadde vært hyggelig om det var 2%....
Tesla Model Y                         2021-

model3pw

Tips til dere som venter i Lillestrøm med følgebil.

Parker bilen utenfor bygget der hvor bilene kommer utlevert fra hjulskift/rask polish og sitt der i bilen og følg med istedenfor med 100 andre i hallen.  Når du ser ditt regnr blir parkert på plassen er det bare å få utlevert vognkort/nøkkel uten at du må bli ropt opp. Da har du noe å gjøre mens du venter :)

thebadger

Sitat fra: Bmwi3 på onsdag 23. desember 2020, klokken 14:19
Hehe ja må først få den hjem så skal jeg oppdatere :D den i fjor ble stående igjen nemlig :laugh:
Statusrapport?

Cato76

Fikk melding fra statens vegvesen akkurat om å godkjenne eierskap på bilen min. Skal ikke overta før mandag.

Hva har dere gjort? Bør jeg ikke vente med dette til jeg har gått over bilen på mandag?
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

royturbodiesel

Sitat fra: Cato76 på onsdag 23. desember 2020, klokken 20:45
Fikk melding fra statens vegvesen akkurat om å godkjenne eierskap på bilen min. Skal ikke overta før mandag.

Hva har dere gjort? Bør jeg ikke vente med dette til jeg har gått over bilen på mandag?
Jeg har godkjent
2021 TM3P
2006 MB ML320CDI
2001 Audi Allroad
2021 MB V-250CDI
2020 MB Vito 119CDI

alagerqv

Sitat fra: Cato76 på onsdag 23. desember 2020, klokken 20:45
Fikk melding fra statens vegvesen akkurat om å godkjenne eierskap på bilen min. Skal ikke overta før mandag.

Hva har dere gjort? Bør jeg ikke vente med dette til jeg har gått over bilen på mandag?
Om du godkjenner kan du hvertfall ikke unmatches... selv venter jeg til jeg har mulighet til å hente den. Forsikring og ansvar starter jo når du godkjenner.

z4rd

Hvis du ikke godkjenner så kan de ikke registrere bilen i ditt navn og sørge for skiltplater til deg. Hvis VIN stemmer mtp hvilken bil du er blitt forespeilet så er det bare å godkjenne i vei.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Cato76

Sitat fra: alagerqv på onsdag 23. desember 2020, klokken 21:04
Sitat fra: Cato76 på onsdag 23. desember 2020, klokken 20:45
Fikk melding fra statens vegvesen akkurat om å godkjenne eierskap på bilen min. Skal ikke overta før mandag.

Hva har dere gjort? Bør jeg ikke vente med dette til jeg har gått over bilen på mandag?
Om du godkjenner kan du hvertfall ikke unmatches... selv venter jeg til jeg har mulighet til å hente den. Forsikring og ansvar starter jo når du godkjenner.

Godkjente nå  :) Var bare usikker og har ikke sett noen kommenterer om akkurat dette.. Forsikring (Gjensidige), lånepapirer og nå eierskap er i boks. Nå gjenstår å bestille billett med VY på mandag  8)

Har etterhvert en Tesla til overs, om noen skulle behøve en 😂
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

eirisae

Hentet i dag. Kom 14:15 og dro først fra messen kl 20:00 etter det som de beskrev som internt rot, så det ble en noe lengre dag enn jeg hadde håpet. Fikk dog beklagelse og kompensasjon i form av nye vinterdekk på huset (skulle egentlig beholde mine «gamle» fra 2019 Model 3).

Bilen var strøken, og satser på like bekymringsløst bilhold som den jeg tok ut mars 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA