Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trenger hjelp til kjøp av brukt Renault Zoe

Startet av OKELM, torsdag 03. desember 2020, klokken 05:34

« forrige - neste »

OKELM

Hei,

Elbil eier de siste 3 årene og kommer til å fortsette med det. Trenger en bil nr.2 som gir mye for pengene og liker godt Renault Zoe. Skal brukes til og fra jobb, butikk og trening. Ser på finn.no at 2015 modellene er ganske så lave i pris (tror jeg da i det minste). Alle er omtrent likt utstyrt så jeg vil egentlig bare ha en som er kjørt normal lengde eller mindre og ellers velholdt. Er ikke så mange der ute, men jeg har lyst å by på ett par.

Skambud leder til dårlig stemning, men tenkte å by 80K til en som ligger ute til ca 85. 5 år gamel bil, men kjørt såpass "lite" samt har tilstandsrapport så følee trygt ut. Forhandlerer opererer med 100 000 som for meg virker helt urealistisk. Noen som har solgt eller kjøpt i det i siste som kan gi råd?

Takker!

HCO

Hva er det egentlig du lurer på? Hva som er riktig pris, eller hva du bør se etter ved kjøp av brukt Zoe?
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA