Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ioniq 5 nærmer seg

Startet av EspenM3, tirsdag 17. november 2020, klokken 12:43

« forrige - neste »

Joakim Wærp

At vi ikke har fått betale reservasjonsbeløp enda er vel allerede annonsert, men at bekreftelseseposten enda ikke er kommet er jo også ganske dårlige greier, spør du meg.

At alle også kan legge inn flere ganger gjør jo jobben de nå får enorm.
Skoda Citigo ambition - Ventepølse
___________________________________________
Hyundai Ioniq 5 - innsendt ønske om Project 45 reservasjon - Avventer
TM3 LR hvit med sort interiør bestilt 28.07.19 - Solgt august 2020

daktari

Jeg har ikke fått til. Lenken i eposten var jo feil.
Så feiler prosessen på valg av interiør.
Snakk om å skaffe seg dårlig PR, men det er knakjse meningen å komme i riksavisene gratis?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

arthur

Sitat fra: feistydolphin på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:21
Der fikk jeg bekreftelsen. Blir spennende å høre hvor i køa jeg havnet...

"Vi bekrefter at vi har registrert din konfigurasjon for IONIQ 5 Project 45.

Så snart som mulig etter at konfigurasjonsprosessen er avsluttet vil vi kontakte de 3000 første kundene i Europa direkte.

Dersom du ikke blir en av de heldige som får reservert lanseringsbil, vil du motta en e-post med informasjon om at du fortsatt står på venteliste. Du vil da kunne bli kontaktet på et senere tidspunkt dersom noen med samme konfigurasjon som deg kansellerer sin reservasjon og du er neste person på listen.

Hvis du ikke får muligheten til å overta en reservasjon, vil du være blant de første som får tilbud om en IONIQ 5 ved den ordinære salgsstarten til våren.

Vi holder deg oppdatert videre.

Med vennlig hilsen
Hyundai Motor Norway"


Har fått mail med samme ordlyd, men i overskriften står det at; Du er nå på venteliste for IONIQ 5 Project 45, hva enn det betyr i dette kaoset?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

niet

Var såpass rask på tastaturet at jeg ikke fikk med meg at jeg reserverte 10:13, så jeg trodde det hadde feilet og var ferdig for andre gang 10.14. Kan aldri tenke meg at hvis det fungerte for resten av verden kl 10.00, at det blir noen bil på meg eller andre på ca samme tidspunkt.


Phuc

Skjønner ikke hva som skjer.. har prøvd 3 nettlesere, inkognito.. blir bare sendt til page not found..
Honda Accord 2.0i 1996 - R.I.P. (18.06.1999-31.10.2012)
Mitsubishi i-MiEV 2012 Amethyst Black (03.04.2012-) [120000 km @ 20.02.2021]
Kia EV6 GT Line AWD Yacht Blue (i bestilling)
Vurderer: VW ID4 GTX, Ioniq 5 AWD, Tesla Model 3/Y

Whitehartlane

Ble nettopp ringt opp av en koreaner som sa at bekreftelsesmailen ville komme om ca. et kvarter 
Ioniq 5 - P45 Gravity Gold
Renault Zoe R240

feistydolphin

Jeg tror de fleste som hadde vært inne på sidene der fra før fikk problemer. Håper det gjelder alle i Tyskland og...

Jaja. Alle som ikke får P45 kan forhåpentligvis trøste seg med soltak kombinert med fravalg av solceller og lenestoler, så prisen blir OK, og med et litt bredere utvalg av farger...
(Vel og merke alle som ikke får og som ikke har rukket å bli sur nok på Hyundai til å velge noe annet :/ )

feistydolphin

Sitat fra: Phuc på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:28
Skjønner ikke hva som skjer.. har prøvd 3 nettlesere, inkognito.. blir bare sendt til page not found..
Jeg prøvde en gang til nå, og nå feiler det når man kommer til interiørvalg. Så noe har skjært seg ja. Meningen var jo at dette skulle være åpent i 24t...

daktari

Sitat fra: Phuc på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:28
Skjønner ikke hva som skjer.. har prøvd 3 nettlesere, inkognito.. blir bare sendt til page not found..
samme her
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Phuc

Sitat fra: feistydolphin på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:29
Jeg tror de fleste som hadde vært inne på sidene der fra før fikk problemer. Håper det gjelder alle i Tyskland og...

Jaja. Alle som ikke får P45 kan forhåpentligvis trøste seg med soltak kombinert med fravalg av solceller og lenestoler, så prisen blir OK, og med et litt bredere utvalg av farger...
(Vel og merke alle som ikke får og som ikke har rukket å bli sur nok på Hyundai til å velge noe annet :/ )
Ja, som jeg nevnte i en annen tråd, så har jeg ikke lyst på solcelletak, så kanskje like greit at jeg ikke fikk lanseringsmodellen.
Honda Accord 2.0i 1996 - R.I.P. (18.06.1999-31.10.2012)
Mitsubishi i-MiEV 2012 Amethyst Black (03.04.2012-) [120000 km @ 20.02.2021]
Kia EV6 GT Line AWD Yacht Blue (i bestilling)
Vurderer: VW ID4 GTX, Ioniq 5 AWD, Tesla Model 3/Y

niet

Har egentlig ingen forståelse for at sånne bestillinger feiler.

Selv i skrivende stund er det nå to ulike websider når jeg ser på Edge og på Chrome, jeg har fortsatt ikke mulighet til å bestille i Edge.



ElAlf

Hos meg gikk reservasjonen smertefritt, fikk bekreftelsesmail kl 10.03. Blir spennende om jeg får tilbud. Men om jeg til slutt kjøper Ioniq 5 er usikkert, men bilen virker interessant slik det ser ut nå..
VW ID.4 GTX
Ioniq 5 Project 45
E-Golf

Polestar

Mulig å gå rett til https://www.hyundai.com/no/bilmodeller/ioniq-5-reservasjon/venteliste.html?

Uansett for seint for de som ikke har sendt inn noe nå med mindre de går over til loddtrekning.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

daktari

Mulig å komme gjennom nå, men litt random krasj. Verste trøkket har vel gitt seg...
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Vidar H.

Sitat fra: niet på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:20
Jaja, har ulike browserer til ulike oppgaver. Edge ble brukt denne gangen, det gikk ikke. Jeg prøvde Chrome og da gikk jeg rett inn og fikk reservert, dog uten noe mer info, eller betaling.

At det går an!

Akkurat det samme her. Mistet noen minutter på kjøre gjennom konfigurasjon og info på nytt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA