Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ioniq 5 nærmer seg

Startet av EspenM3, tirsdag 17. november 2020, klokken 12:43

« forrige - neste »

feistydolphin

Det ser ut som den tyske siden er oppe. Det kan jo vise seg å være litt uheldig...

Ladetassen

Kom igjennom og fikk en bekreftelse, men aner ikke om det er en av de 3000 eller bare generell kø...

Polestar

Sitat fra: elektro på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:06
Sitat fra: Polestar på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:03
https://www.hyundai.com/no/bilmodeller/ioniq-5.html

Teksten der ble endret etter jeg tok 'refresh'.

Men der står det jo fremdeles torsdag 25. februar kl. 10:00
Joda, men teksten jeg limte inn her ble lagt til rett før kl. 10:00. Sikkert bare en rask måte å kommunisere at de fremdeles har tekniske problemer. Pinlig.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

Polestar

Sitat fra: Ladetassen på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:07
Kom igjennom og fikk en bekreftelse, men aner ikke om det er en av de 3000 eller bare generell kø...
Jepp, virker nå. Sånn delvis. Tviler på noen har fått betalt.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

RJK

Valgte å gå inn på modeller, velge den første av de to Ioniq 5 som stod der, og da fikk jeg konfigurere. Kom så langt at jeg skulle legge inn personlige opplysninger og så bekrefte, men stoppet der fordi jeg ikke skal ha 45-modellen.


EDIT: Pass på at det står 45-modellen på den du klikker på for å utforske.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

feistydolphin

Der kom jeg også gjennom! Men ingenting virket før jeg startet nettleser i incognito mode. Så gjør det! Jeg tror gammelt rusk henger igjen i nettleseren, tross CTRL+R.

kristiap

Kom igjennom og fikk lagt inn personopplysninger. Står at de har sendt meg epost men den har jeg ikke mottatt enda.

SitatTakk for din interesse for IONIQ 5 Project 45.

Vi har sendt deg en bekreftelse på din konfigurasjon på e-post. Skulle du ikke motta denne, kontakt oss på kundeservice@hyundai.no.

Whitehartlane

Jeg kom inn 10:10 og fikk sendt inn reservasjon 10:11. Ikke mottatt mail for bekreftelse
Ioniq 5 - P45 Gravity Gold
Renault Zoe R240

Joakim Wærp

Sitat fra: kristiap på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:15
Kom igjennom og fikk lagt inn personopplysninger. Står at de har sendt meg epost men den har jeg ikke mottatt enda.

SitatTakk for din interesse for IONIQ 5 Project 45.

Vi har sendt deg en bekreftelse på din konfigurasjon på e-post. Skulle du ikke motta denne, kontakt oss på kundeservice@hyundai.no.


Samme hos meg.
Skoda Citigo ambition - Ventepølse
___________________________________________
Hyundai Ioniq 5 - innsendt ønske om Project 45 reservasjon - Avventer
TM3 LR hvit med sort interiør bestilt 28.07.19 - Solgt august 2020

Phuc

Fikk bare valgt forhandler, så ble jeg sendt til:

The page you're looking for can't be found
You may have mistyped the address or the page may have moved.
Start again from here.
Honda Accord 2.0i 1996 - R.I.P. (18.06.1999-31.10.2012)
Mitsubishi i-MiEV 2012 Amethyst Black (03.04.2012-) [120000 km @ 20.02.2021]
Kia EV6 GT Line AWD Yacht Blue (i bestilling)
Vurderer: VW ID4 GTX, Ioniq 5 AWD, Tesla Model 3/Y

Polestar

Som følge av en overveldende respons på lanseringsdagen, og påfølgende tekniske problemer, har vi forenklet reservasjonsprosessen. Ønsker du å bli en av de første i Europa som får den nye elbilen, kan du konfigurere din IONIQ 5 Project 45 innen 26. februar klokken 10:00. Antall tilgjengelige biler er fremdeles begrenset til 3000 enheter som fordeles etter førstemann til mølla-prinsippet.

Ingen som har fått betalt reservasjonsbeløpet i dag heller. Tror jeg sendte inn ca. 10:11.
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

niet

Jaja, har ulike browserer til ulike oppgaver. Edge ble brukt denne gangen, det gikk ikke. Jeg prøvde Chrome og da gikk jeg rett inn og fikk reservert, dog uten noe mer info, eller betaling.

At det går an!

tugit

Sitat fra: Polestar på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:19
Som følge av en overveldende respons på lanseringsdagen, og påfølgende tekniske problemer, har vi forenklet reservasjonsprosessen. Ønsker du å bli en av de første i Europa som får den nye elbilen, kan du konfigurere din IONIQ 5 Project 45 innen 26. februar klokken 10:00. Antall tilgjengelige biler er fremdeles begrenset til 3000 enheter som fordeles etter førstemann til mølla-prinsippet.

Ingen som har fått betalt reservasjonsbeløpet i dag heller. Tror jeg sendte inn ca. 10:11.

De har allerede sagt at de kutter reservasjonsbeløpet i denne runden, det kommer på et senere tidspunkt da de ikke fikk PayPal til å fungere.

feistydolphin

Der fikk jeg bekreftelsen. Blir spennende å høre hvor i køa jeg havnet...

"Vi bekrefter at vi har registrert din konfigurasjon for IONIQ 5 Project 45.

Så snart som mulig etter at konfigurasjonsprosessen er avsluttet vil vi kontakte de 3000 første kundene i Europa direkte.

Dersom du ikke blir en av de heldige som får reservert lanseringsbil, vil du motta en e-post med informasjon om at du fortsatt står på venteliste. Du vil da kunne bli kontaktet på et senere tidspunkt dersom noen med samme konfigurasjon som deg kansellerer sin reservasjon og du er neste person på listen.

Hvis du ikke får muligheten til å overta en reservasjon, vil du være blant de første som får tilbud om en IONIQ 5 ved den ordinære salgsstarten til våren.

Vi holder deg oppdatert videre.

Med vennlig hilsen
Hyundai Motor Norway"

Ladrab

Sitat fra: Joakim Wærp på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:16
Sitat fra: kristiap på torsdag 25. februar 2021, klokken 10:15
Kom igjennom og fikk lagt inn personopplysninger. Står at de har sendt meg epost men den har jeg ikke mottatt enda.

SitatTakk for din interesse for IONIQ 5 Project 45.

Vi har sendt deg en bekreftelse på din konfigurasjon på e-post. Skulle du ikke motta denne, kontakt oss på kundeservice@hyundai.no.


Samme hos meg.

SAmme her, 10:15, spent på om det kommer noen mail eller om konfigurasjonen ikke ble registrert... Stoler ikke på at systemene deres klarer trafikkmengden...
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA