Bilmerker > KIA

KIa og Hyundai offisielt medlem i Ionity

<< < (2/2)

Tjomsas:
Jeg håper dette vil gjelde for oss "gamle" kunder også, og ikke bare nye plattformer med 800v spenning på batteriet.

RJK:
Har fyrt av en epost til Charge myHyundai i forhold til hva som ligger av priser i den pakken, og samtidig spurt hva dette vil ha å si for oss som er kunder.

Får jeg noe vettug info ut av dem når/om de de svarer på dette, så vil jeg dele. Men sikkert ikke dumt om (noen av) dere med Kia gjør det samme. Ingen av dere som har svart om Kia har en Charge myKia, så det er jo et tilleggsspørsmål om dere får et lignende ladetilbud, og om det er med priser som gir dere noe tilbake i form av bedre priser.

Tjomsas:

--- Sitat fra: RJK på Lørdag 07. November 2020, klokken 00:15 ---Har fyrt av en epost til Charge myHyundai i forhold til hva som ligger av priser i den pakken, og samtidig spurt hva dette vil ha å si for oss som er kunder.

Får jeg noe vettug info ut av dem når/om de de svarer på dette, så vil jeg dele. Men sikkert ikke dumt om (noen av) dere med Kia gjør det samme. Ingen av dere som har svart om Kia har en Charge myKia, så det er jo et tilleggsspørsmål om dere får et lignende ladetilbud, og om det er med priser som gir dere noe tilbake i form av bedre priser.

--- Slutt sitat ---

De har det, og det heter "KiaCharge"https://www.carscoops.com/2020/10/kia-launches-public-charging-service-in-europe-for-bevs-and-phevs/ . Det er ikke gjort tilgjengelig i Norge enda.

RJK:
Flott, takker for info.

Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side

Skift til full visning