Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

BMW Charging

Startet av Kires, torsdag 05. november 2020, klokken 13:49

« forrige - neste »

Trond.m

Takk Orbit :+1: Min ionity avtale utløper 28.3, så da er det mulig jeg unngår en eventuell prisøkning 1.4. 39 kr/mnd og 2,50 pr kwh vil være utrolig bra. 2,1 kr/kwh med Dnb kort 👍

Rollep

Sitat fra: Orbit på onsdag 28. februar 2024, klokken 21:20BMW Charging har i dag varslet prisendring fra 1/4. Ionity Plus-avtalen er som før (2,50 kr/kWh + 39 kr/mnd), mens det dyreste abonnementet for "alle" andre operatører (Active, til 19 kr/mnd) setter ned kWh-prisen fra 5,29 til 3,99. I tilegg kommer 6,99 kr per ladeøkt (som også var der tidligere for lading utenom Ionity). Så lenge de fleste operatører ennå ligger rundt 5-6 kr/kWh, er Active gunstig allerede fra første lading i måneden!

I utlandet går Active-avtalen i litt forskjellige retninger. I Norden settes prisene ned (på linje med Norge), i sentral-Europa står det stille, men de går litt opp i sør-Europa.

Meget bra :+1:

Elektrowagen

Har signet meg opp på active avtalen og gjennomført min første lading i dag. Men når blir det oppdatert i appen hva det kostet meg? Jeg ser bare at jeg ladet ca 28kWh...
BMW i3s - 2019

alda

Sitat fra: Nomade på søndag 12. mai 2024, klokken 21:44Har signet meg opp på active avtalen og gjennomført min første lading i dag. Men når blir det oppdatert i appen hva det kostet meg? Jeg ser bare at jeg ladet ca 28kWh...
Det ser du på fakturan du får i slutet av månaden. Tror inte man kan se det någon annanstans.
-Citroen C-Zero 2015 (10.04) - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

Orbit

Du finner dette i myBMW app'en under Lading -> BMW Charging -> Administrer mine avtaler -> "Kontonavn" -> Ladeøkter. Dette åpner en nettside i app'en, som du kan også gå til direkte her (etter innlogging).
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Elektrowagen

Sitat fra: Orbit på onsdag 15. mai 2024, klokken 16:46Du finner dette i myBMW app'en under Lading -> BMW Charging -> Administrer mine avtaler -> "Kontonavn" -> Ladeøkter. Dette åpner en nettside i app'en, som du kan også gå til direkte her (etter innlogging).

Ja, jeg fant ut det  8)  Mulig jeg er blind, men hvor på BWM charging nettsiden finner man oversikt over ladeoperatørene som BMW har avtale med?
BMW i3s - 2019

RJK

Sitat fra: Nomade på onsdag 15. mai 2024, klokken 22:07
Sitat fra: Orbit på onsdag 15. mai 2024, klokken 16:46Du finner dette i myBMW app'en under Lading -> BMW Charging -> Administrer mine avtaler -> "Kontonavn" -> Ladeøkter. Dette åpner en nettside i app'en, som du kan også gå til direkte her (etter innlogging).

Ja, jeg fant ut det  8)  Mulig jeg er blind, men hvor på BWM charging nettsiden finner man oversikt over ladeoperatørene som BMW har avtale med?
Om du går i appen, ser du ikke prisen når du går inn på laderen og skal velge "pumpe"? Slik var/er det ihvertfall i ChargeMyHyundai-appen. Du skal altså få opp din pris. Mulig du og ser det på ladehistorikken.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Elektrowagen

Ser pris før jeg velger lader ja.
BMW i3s - 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA