Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Maskinvask

Startet av Tony97, torsdag 15. oktober 2020, klokken 04:09

« forrige - neste »

JorgenM

Sitat fra: Tony97 på torsdag 15. oktober 2020, klokken 04:09
er det bare å "skru" den ut med hendene som vanlige antenner?
Ja den kan lett skrus av. Jeg bytta min til en som var kortere (fortsatt langt bedre mottak enn f.eks Tesla).
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

RJK

Sitat fra: turfsurf på søndag 18. oktober 2020, klokken 08:54
Sitat fra: RJK på lørdag 17. oktober 2020, klokken 00:40

Derfor er det jeg er interessert i steder som kan tilby børsteløs vask med underspylingsprogram. Spyler alltid under når jeg vasker på selvvaskestasjoner.
Alle Laserwash har underspyling mener jeg. De vasker bra og.


Takker. Finner en på Linderud, der de bl.a. har Jet 123 bensinstasjon tror jeg det var, og Bislet Kebab. Rett ovenfor Linderud senter. Får ta en test der, for å se om det er verdt å kjøre gjennom hele byen for å ta det der til vanlig, eller så blir det når jeg føler for å få vasket under. Kan være greit når man har vært steder det er sludd og slaps, og så kommer man til veier der saltet har løst opp all snøen og slapse. Da er det kanskje mindre sjanse for at det har "næring" over tid i form av slapset, selv om man fremdeles har saltspruten på resten av veien hjem.


Får og sjekke med Circle K, da jeg leser litt at man kan velge børsteløs vask. Ihvertfall da de var Statoil. Men det var samtidig på Circle K jeg spurte om å få bare underspyling. Men om jeg velger et program med underspyling, men ber om børsteløs... Kanskje. Må sjekkes. Takker!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

quandt1960

Sitat fra: SveinJ på torsdag 15. oktober 2020, klokken 19:45
Hvorfor skal «haifinna» skrus av? Den står jo ikke i veien for noen vaskeprosesser.

Blir for mye press/moment på skruen som holder den fast, kan bli revet av

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA