Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tilkobling til We Connect

Startet av DagRune, lørdag 19. september 2020, klokken 14:12

« forrige - neste »

DagRune

Har akkurat fått ny ID.3 og prøver å koble opp bilen til We Connect nettverket. I kjent stil: bilen får ikke tilgang. Er det noen som har fått dette til?

Nickelilltroll

#1
Nå håper jeg virkelig at dette kun er en bug. Når jeg testet ID.3 sist uke kunne forhandlern LOVE at det var slutt på tullet mot app nå når nye generasjonen VAG-biler var konstant online og er 100% stabile!!!

Eller ikke..... ;D

Hvis det nevnes server el brukerfeil føreslår jeg at dere rister litt på hodet og gir opp :o
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Counterpointer

#2
Er det ikke en egen app for ID3?

Mener jeg så det i går når vi logget min datters Egolf på We Connect.

Og det var det!

Amatøren

Du svarte vel deg selv, knut.aulie.

Du har den nyeste (og ufullstendige?) appen nederst.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

DagRune

Det er selve bilen som ikke får tilgang. Det nye er at bilen skal vise en QR-kode som skal scannes i appen. Bilen får ikke kontakt med systemet, og ingen QR-kode kan vises. Resultat blir at appen ikke kan kobles til bilen.

Counterpointer

Sitat fra: Amatøren på søndag 20. september 2020, klokken 02:11
Du svarte vel deg selv, knut.aulie.

Du har den nyeste (og ufullstendige?) appen nederst.
Ja

Gikk inn i app store og fikk det bekreftet, og redigerte da posten

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA