Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Ingen frunk?  (Lest 701 ganger)

power59

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Ingen frunk?
« på: Fredag 04. ſeptember 2020, klokken 22:24 »
Nå har jeg bladd frem og tilbake i informasjonen på nettet og ut i fra det jeg kan se så har bilen ingen frunk. For de av oss som vurderer bil med bakhjulsdrift så må det da være et hav av plass under det høye panseret.

Enda godt de fant plass til paraplyen. 

OlaM

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Ingen frunk?
« Svar #1 på: Fredag 04. ſeptember 2020, klokken 22:42 »
Det hadde uansett ikke blitt særlig stort, ganske kort og tettpakket under panseret, se her fra 5:30 https://www.youtube.com/watch?v=muiCE8Jw2Ck

Jeg synes det er bra at platformen har prioritert kort snute og godt styreutslag, selv om ikke det er helt bekreftet på Enyaq.

Ellers var det overraskende stor brønn bak for å være RWD. Pluss den har dedikert oppbevaring for diverse ladegreier og bagasjeromsgardinen. Totalpakken er mer enn god nok til at jeg ikke vil savne frunk. Blir jo ikke varmt under der, så kanskje man kan legge fra seg spylevæske i poseform et sted?