ID.3 i butikken !

Startet av pst, lør 29. aug 2020, kl. 23:08

« forrige - neste »

tornaldo

Sitat fra: Tjafsaren på søn 30. aug 2020, kl. 19:38
Skal være ærlig, selv med lanseringsflause, et team i Møller som tenker at ferdiglagde pakker er tingen: og med overlegg lager det sånn at man omtrent må opp på 400' for å få resonnabelt med utstyr, og denne pakken leverer det mest eksklusive og tackye man kan få: plast'o'rama.. sorry lang setning, litt frustrert over den mangel på intelligens og enorme evne til å ta kundene bak uten en eneste tanke, er provoserende.. så kommer jeg til å gå og se, for jeg er interessert i å finne ut hva hypen er.

Jeg er selv ingen stor fan av opplegget, men skjønner ikke helt hvor du får det fra at det er Møller som har bestemt at disse 1st edition skal komme med ferdige pakker? Det er jo VW selv som har bestemt dette. Akkurat de samme bilene som leveres i Tyskland, etter hva jeg kan se på de tyske VW sidene.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

anorway

Noen som har fått tid for prøvekjøring enda?

Gnist

Sitat fra: hELgenen på søn 30. aug 2020, kl. 19:36
Det kommer 700 til landet nå - regner med at alle disse er solgt.

Noen av disse er nok på vei til forhandlere som demobiler. Vil tro at hver forhandler får minst 2 demobiler.

hELgenen

Sitat fra: Gnist på man 31. aug 2020, kl. 13:59
Sitat fra: hELgenen på søn 30. aug 2020, kl. 19:36
Det kommer 700 til landet nå - regner med at alle disse er solgt.

Noen av disse er nok på vei til forhandlere som demobiler. Vil tro at hver forhandler får minst 2 demobiler.

73 Møller forhandlere x 2 = 146 demobiler......
Da er det ikke så mange kunder som får bilene sine nå.........

Gnist

Ennå ingen ID.3 videoer fra Bjørn Nyland. Noen som vet om han er i gang med testing?

Tjafsaren

Håper for Møller sin skyld at han har fått en. Skal ikke være konspirasjonsteoretiker, men ut i fra tidligere mas om bestilling usett og hastefrister etc så forundrer det meg ikke om «elbilreviewkongen» må vente litt for å slippe et mer nøye og balansert bilde av ID.3 :o

hELgenen

Han får nok bil skal du se.
Da kan vi få greie på forbruk i både lovlige
og ulovlige hastigheter....

Desti

Sitat fra: Stikkkontakt på søn 30. aug 2020, kl. 15:52
Ja, det er 140.000 kr fra ID3 Max til en velutstyrt Audi E-Tron. Det blir utfordrende for Møller å plassere velutstyrte ID4 og Enyaq med RWD og 4WD imellom disse 2. Men det er kanskje ikke umulig at en fullutstyrt ID4 med 4motion og 77/82kwh vil koste mer enn e-tron 50 AB. (599.000}

People will buy the ID3, because it is smaller, has fantastic turning radius, easy to circle through staffed city roads and easy to park.  :+1:

hELgenen

May I suggest a bicycle?
Fantastic turning radius
Its smaller than any car
And you can pretty much park anywhere,even in the park

Magnus Hansen

Når «liten» og «bra svingradius» er topp to argumenter for å kjøpe en bil til 350.000 så har du tapt..

Stikkkontakt

Sitat fra: Magnus Hansen på man 31. aug 2020, kl. 17:36
Når «liten» og «bra svingradius» er topp to argumenter for å kjøpe en bil til 350.000 så har du tapt..

Ja, han valgte å hoppe bukk over "markedets i særklasse beste selvkjøring" siden det betyr lite for folk flest.

Tjafsaren

Rask titt på forskjellige farger på Kongsberg. Fin bil utenpå, ikke målt inni enda med målebånd. Blir en dag senere i uka, om ingen andre poster for meg da..

Men.. som tidligere sagt, høy plastfaktor. Det er ikke noe premium man får for disse pakkene ;D

tornaldo

Sitat fra: Tjafsaren på man 31. aug 2020, kl. 18:15
Rask titt på forskjellige farger på Kongsberg. Fin bil utenpå, ikke målt inni enda med målebånd. Blir en dag senere i uka, om ingen andre poster for meg da..

Men.. som tidligere sagt, høy plastfaktor. Det er ikke noe premium man får for disse pakkene ;D

Sikkert Møller som har skyld i det og. Møller har bedt om mye plast og dyre pakker.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

BatteriOgFossil

Sitat fra: hELgenen på man 31. aug 2020, kl. 15:33

Ja hvis ikke forhandler ønsker å låne han en ID.3, så får han nok låne en privat av en youtube-follower. Var vel sånn han fikk testet Porsche Taycan og Polestar 2.

tornaldo

Sitat fra: hELgenen på man 31. aug 2020, kl. 15:33

Tenker du det er problematisk at noen tester bilen i 120 km/t i 110 sone?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA