Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID.3 i butikken !

Startet av pst, lørdag 29. august 2020, klokken 23:08

« forrige - neste »

anorway

Som sikkert mange har fått med seg er demobilene kommet i butikk og muligheten for prøvekjøring er klart.

Jeg testet den her om dagen og var meget positivt overasket. Har sett den "live" tidligere, men var ikke helt overbevist da. Men etter å ha kjørt den litt må jeg si den imponerer.
Infotainment/displayene var knallbra. Head up display i frontruta var helt konge.

Veldig behagelig, stille og moderne. Den vokste virkelig på meg under prøveturen. Men så er det dette med pris igjen, man får så mye annet til "samme prisnivå", så vanskelig å ta et valg.

Bilen jeg testet var Max (utstyr versjon). Spørsålet er om man kan klare seg med "plus" spare 50K, da får man ikke panorama glasstak, head up display og elektriske justerte seter.









Tjafsaren

Er det noen som har fått prøvekjøre noen andre versjoner enn Max, da disse ikke er like lyddempet som alle roser id3 for :o

Dabr

#47
Prøvekjørte en Plus utgave i dag.
Bilen var behagelig stille, god å kjøre å alt i alt ett positivt inntrykk.
Syns det  var litt dårlig sikt ut bakruten så ryggekamera kom godt med.
Syntes knappen for å justere opp farten på cruisekontrollen virket litt simpel.
Ser det blir  lett fingermerker på pianolakken..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA