Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

alagerqv

Vurderte å svare på dette, men da sklir debatten ut i forhold til hva denne tråden handler om.

Jeg er nå bare overrasket over at jeg ikke har hørt ett ord fra Tesla om når bilen jeg har bestilt med "november levering" skal leveres. Har fått mail om at stedet er flyttet fra Drammen til Lillestrøm, men ikke noe etter det. Kommer den ikke før jul, så blir det nok Ford Mustang Mach-E i stedet...

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Toonster på onsdag 16. desember 2020, klokken 00:46
Er det skiluke på M3?

Ser at en Youtube'er fra Norge som heter FrostyFingers har laget skiluke selv. Kanskje det går an å få han til å gjøre det for andre og mot betaling, hvis det ser litt skummelt ut :-)....så det han gjør er å skru ut 2-seter-delen av baksetet, skru av midtarmlenet, skjære ut hull i platen bak der midtarmlenet har vært med en vinkelsliper, hive på litt gummi i kantene, og voila!

Eller så kan en kjøpe en skipose fra XXL og snøre på takbøylene de gangene du er 4 stk i bilen :-)

Eller bestille Model Y, som har 3-delt baksete...

https://www.youtube.com/watch?v=HYWeo13G6IA
Tesla Model Y                         2021-

alagerqv

Mange kreative folk. Men hadde nok ikke tatt sjansen på en slik løsning selv.

DagfinnN

Sitat fra: alagerqv på onsdag 16. desember 2020, klokken 08:48
Jeg er nå bare overrasket over at jeg ikke har hørt ett ord fra Tesla om når bilen jeg har bestilt med "november levering" skal leveres. Har fått mail om at stedet er flyttet fra Drammen til Lillestrøm, men ikke noe etter det. Kommer den ikke før jul, så blir det nok Ford Mustang Mach-E i stedet...
God ide, gjør det.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Motorwatt

Sitat fra: alagerqv på onsdag 16. desember 2020, klokken 08:48
Vurderte å svare på dette, men da sklir debatten ut i forhold til hva denne tråden handler om.
Samme her. Kanskje @DagfinnN kan opprette en egen tråd med dette temaet?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Chris Neumann Ruud

Bare vent, når julas oppdatering som er lovet å være "Hot" så er det nok aktivering av rattvarme på nye model 3 men kun P som det betyr ;)
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Handyman

Sitat fra: hemi på onsdag 16. desember 2020, klokken 00:54
ski i model 3 er lite ideelt, du må legge ned 2 seter, også stikker de ut mellom setene, alternativt kan du også kjøre passasjer settet fremover så man ikke kan sitte der, og ha de på skrå bak setet der.
Jeg frakter langrennski i bilen mange ganger hver vinter. Jeg legger bare ned høyre bakseterygg, og legger skiene på skrå slik at tuppene havner mellom dørstolpe og passasjersete. Det er ikke nødvendig på kjøre setet frem.
Ingen ideell løsning, og det må være små personer om det skal kunne sitte to personer i baksetet.
Jeg hadde bestemt meg for å lage skiluke, men metoden jeg bruker funker OK, og siden jeg venter på Y så tror jeg at jeg klarer meg.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

hemi

@handyman jeg er 190cm, og skiene mine tilsvarende lenger enn meg, = nogo, skal sies at jeg ofte har med meg 4-5 par ... bare til meg :D

Går med dama sine.

krister461

Kommer 2021 model 3 med homelink? Evt vet noen hva prisen for ettermontering er?

Chris Neumann Ruud

Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

alagerqv

Har den ikke det??!! Var sikker på at alle Tesla hadde det... Det var en nedtur.

Contango

10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.


alagerqv


Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA