Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

Haggish

TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt




Zara



Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Zara


Chris Neumann Ruud

Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Zara

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på tirsdag 01. desember 2020, klokken 22:11
SR har det bygd inn men ikke aktivisert. Kan låses opp for en engangssum :)

Spennende med alt som er "gjemt" og som kanskje blir aktivert i framtiden (rattvarme..?).
Nesten som en forundringspakke :-D

knegg

Apropos rattvarme så har jeg aldri savnet det i Model 3.

Nå om dagen har jeg Model S som leiebil grunnet et lengre serviceopphold. Model S virker som en mye kaldere bil og her har jeg rett som det er skrudd på varme i rattet.

Det virker som ventilplasseringen på Model 3 gjør at man ikke har behov for rattvarmen på samme måte som i andre biler.

Men det hadde ikke skadet for forbuket sin del å hatt litt rattvarme, men det trenger ikke koke hendene som på Model S-en...
2020 Model 3

Motorwatt

Nå er det vel ingen som "kjører" med rattvarmen på over lengre tid. Max 3-5 minutter holder uansett hvor kaldt det er. Da er rattet godt varmet opp, og kabintemperaturen er nok til å vedlikeholde den. Når det kommer til forbruk, så er det ikke rare greiene. 95 w/t.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Zara

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. desember 2020, klokken 22:52
Nå er det vel ingen som "kjører" med rattvarmen på over lengre tid. Max 3-5 minutter holder uansett hvor kaldt det er. Da er rattet godt varmet opp, og kabintemperaturen er nok til å vedlikeholde den. Når det kommer til forbruk, så er det ikke rare greiene. 95 w/t.

Jeg kjører med rattvarmen på hele tiden når det er kaldt. Jeg fryser nesten alltid på fingrene, så det er deilig å varme dem der!

Temperaturen går ned etter en stund da, men så kommer den seg igjen; går litt opp og ned. (Nissan Leaf)

Oddaa

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. desember 2020, klokken 22:52
Nå er det vel ingen som "kjører" med rattvarmen på over lengre tid. Max 3-5 minutter holder uansett hvor kaldt det er. Da er rattet godt varmet opp, og kabintemperaturen er nok til å vedlikeholde den. Når det kommer til forbruk, så er det ikke rare greiene. 95 w/t.
Kjører med rattvarme (og setevarme) på laveste trinn minst 6 mnd i året. Veldig behagelig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA