Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

lars667

Jepp, vil nok holde  seg 10k høyere i pris på bruktmarkedet bare for minnepinnen alene :)
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

mr_frodo


alagerqv

Sitat fra: mr_frodo på onsdag 04. november 2020, klokken 23:13
Sitat fra: alagerqv på onsdag 04. november 2020, klokken 00:22
Jeg har søkt uten å finne, har noen noe sted i verden faktisk fått sett en ny TM3 med elektrisk bakluke osv??


Sent from my iPad using Tapatalk

https://www.youtube.com/watch?v=cviPkzgOZwA&feature=emb_logo
Samme som ble linket til litt tidligere i dag.


Sent from my iPad using Tapatalk

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: lars667 på onsdag 04. november 2020, klokken 22:05
Jepp, vil nok holde  seg 10k høyere i pris på bruktmarkedet bare for minnepinnen alene :)

Ikke glem sorte dørhåndtak på toppen av minnebrikka! Så tenker nok at bare der ser vi på 22k, minst!  :laugh:
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

ChristR

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på torsdag 05. november 2020, klokken 12:36
Sitat fra: lars667 på onsdag 04. november 2020, klokken 22:05
Jepp, vil nok holde  seg 10k høyere i pris på bruktmarkedet bare for minnepinnen alene :)

Ikke glem sorte dørhåndtak på toppen av minnebrikka! Så tenker nok at bare der ser vi på 22k, minst!  :laugh:
Det første jeg skal gjøre etter å ha hentet bilen er å legge chrome-folie over dørhåndtak og dørlister. Chrome added chrome delete kommer nok til å være det mest ettertraktede på bruktmarkedet. :)
Nå:
2021 Tilhengerfeste m/TM3 LR
Før:
2018 VW Golf GTE
2020 Škoda CITIGOe iV

alagerqv

Ja, det vil nok skape maksimal forvirring for de som titter etter brukte Model 3 hvertfall!

RJK

Sitat fra: ChristR på torsdag 05. november 2020, klokken 12:55
Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på torsdag 05. november 2020, klokken 12:36
Sitat fra: lars667 på onsdag 04. november 2020, klokken 22:05
Jepp, vil nok holde  seg 10k høyere i pris på bruktmarkedet bare for minnepinnen alene :)

Ikke glem sorte dørhåndtak på toppen av minnebrikka! Så tenker nok at bare der ser vi på 22k, minst!  :laugh:
Det første jeg skal gjøre etter å ha hentet bilen er å legge chrome-folie over dørhåndtak og dørlister. Chrome added chrome delete kommer nok til å være det mest ettertraktede på bruktmarkedet. :)


Chrome delete må vel egentlig være litt feil, da de neppe koster på forkromming, for så å "svarte det ut" ved å maskere det igjen. Så her har de bare latt være å forkromme i utgangspunktet, og kalt det noe mer korrekt/dekkende Flott for Tesla som sparer kostnader.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Rosstopher

Sitat fra: RJK på torsdag 05. november 2020, klokken 14:38Chrome delete må vel egentlig være litt feil, da de neppe koster på forkromming, for så å "svarte det ut" ved å maskere det igjen. Så her har de bare latt være å forkromme i utgangspunktet, og kalt det noe mer korrekt/dekkende Flott for Tesla som sparer kostnader.

Chrome delete betyr jo bare at de "sletter" chromen, ikke at de forkrommer for så å dekke over igjen. Kan vel sammenlignes med andre kjente options som "radio delete" på eldre biler eller "rear bumper delete" på amerikanske pickuper. I ingen av tilfellene installerer de deler for så å fjerne de igjen.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

RJK

Det var jo det jeg skrev...


Jeg reagerte på navnebruken. Men greit, ser det tydeligvis er brukt før, så da er det vel "greit". Jeg bare synes det høres teit ut, nettopp fordi det høres ut som de har gjort det idiotiske alternativet, selv om de ikke har gjort det i praksis.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Tesla_noob

På TMC sitt forum sier de følgende: "You will get laminated windows in newer 63XXX and higher VINs. If you want those laminated windows on a your car I read that cost is $1379.
This is the only new feature in newer VINs as far as I know."

Er det noen som vet hva dette innebærer?

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/got-my-2021-vin.209077/page-29

Motorwatt

Er vel standard på biler med VIN over 63xxx, men koster 1379 USD hvis du vil ha det byttet på din eksisterende bil?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Tesla_noob

Ja, men er «laminated windows» doble, støydempende vinduer som det har vært snakk om her?



Vegard_br

Kanskje et uniformert spørsmål, men hvilken del av VIN skal være over 63xxx for å få laminated windows? Jeg har 6 siffer til sist i VIN-nummeret, ikke 5.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA