Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

alagerqv

Og noen har null utstyr eller vinterdekk, og høy pris. Du finner vel det meste.

tornaldo

Sitat fra: Counterpointer på mandag 02. november 2020, klokken 21:02
Det er vel også sånn at bruktbiler kan ha vinterhjul, gummimatter og diverse andre forbedringer som lakkforsegling/foliering/ skvettlapper osv osv.

Hver gang jeg kjøper en ny bil er det alltid diverse innkjøp og forbedringer som gjøres.

Vinterdekk og annet dill er minimalt verdt på en bruktbil. Hengerfeste kanskje, men at man har brukt så og så mange tusen på lakkforsegling, har noen matter til et par tusenlapper, gjør lite forskjell på prisen.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Counterpointer

Sitat fra: tornaldo på mandag 02. november 2020, klokken 22:24
Sitat fra: Counterpointer på mandag 02. november 2020, klokken 21:02
Det er vel også sånn at bruktbiler kan ha vinterhjul, gummimatter og diverse andre forbedringer som lakkforsegling/foliering/ skvettlapper osv osv.

Hver gang jeg kjøper en ny bil er det alltid diverse innkjøp og forbedringer som gjøres.

Vinterdekk og annet dill er minimalt verdt på en bruktbil. Hengerfeste kanskje, men at man har brukt så og så mange tusen på lakkforsegling, har noen matter til et par tusenlapper, gjør lite forskjell på prisen.
Jeg vet veldig godt hvilken bil jeg velger av en med lakkforsegling og vinterdekk ift en uten. Er også da villigere til å gi mer. Det er temmelig basic, at en derimot ikke får igjen for påkost er en annen sak.

Zero-talent

Da var bestilling lagt inn. Søkte lån og fikk mailing at det var innvilget etter ca tre sekunder. Antar det betyr at alt er i orden og det bare er å vente på leveringsdato.

Første morsomme bilen jeg kjøper, kjenner jeg gleder meg hakket mer til denne enn jeg gjorde til leafene jeg har hatt.
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
2021 tesla model 3 LR - "midtlivskrisa"
Pendler Porsgrunn - Horten

Steffinho

Sitat fra: Zero-talent på tirsdag 03. november 2020, klokken 22:47
Da var bestilling lagt inn. Søkte lån og fikk mailing at det var innvilget etter ca tre sekunder. Antar det betyr at alt er i orden og det bare er å vente på leveringsdato.

Første morsomme bilen jeg kjøper, kjenner jeg gleder meg hakket mer til denne enn jeg gjorde til leafene jeg har hatt.
Grattis! P, LR eller SR+?
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Zero-talent

LR. Mer enn nok bil for en som er vant til leaf og daff dieselbil. Nå blir det endelig helelektrisk og null rekkeviddeangst
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
2021 tesla model 3 LR - "midtlivskrisa"
Pendler Porsgrunn - Horten

alagerqv

Jeg har søkt uten å finne, har noen noe sted i verden faktisk fått sett en ny TM3 med elektrisk bakluke osv??


Sent from my iPad using Tapatalk

Vegard_br

Har ikke sett noen "in action", men nye modeller er sett på biltransporter i California, så er vel ikke lenge før vi får noen YouTube-videoer å sikle over :)


alagerqv

Ser jo lovende ut, synd de ikke gikk inn på om det var varme i rattet eller ikke.

lars667

Jeg så også et eller annet rykte om skipose/luke en gang, er det noen  som har hørt om det? Er det samme midtsete på denne videoen som på tidligere TM3?
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

alagerqv

Ikke godt å si, klarte ikke å legge merke til noe om setene var forskjellige.

nightking

Det midtarmlene i midten bak ser likt ut som det som har vært. For jeg trodde det var skipose nå, helt til jeg tok den ned, da så jeg at det ikke var. Men håper det stemmer som du sier, at det er skipose.
Men en ting jeg ser, er at knappene til døråpnerne har fått bilde av bil med dør på, det savnet jeg når jeg prøvekjørte en, så jeg har jo kjøpt opp klistremerker :P De får jeg jo ikke bruk for nå :P

Ellers så syntes jeg interiøret ser bedre ut nå, kontra det gamle glossy greiene :)

Vegard_br


alagerqv

Minnepinnen er nok den aller, aller beste tingen på 2021 modellen!


Sent from my iPad using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA