Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TM3 får ny pris, rentekampanje, nye lykter, motorisert bakluke, varmepumpe, mm.

Startet av Motorwatt, søndag 23. august 2020, klokken 17:33

« forrige - neste »

Thomas Lund

Trådløs lading til 2 telefoner i midtkonsollen, koblet med USB C også er det 1 ledig USB A port i midtkonsollen.
Bak er det 2 USB C tilkoblinger.

Ingen elektrisk bakluke nei. Med det kan jo fikses fra 3. part. Noe jeg tror jeg kommer til å gjøre.

RJK

Er ikke det en av de nye tingene som kommer nå, sammen med varmepumpe?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Thomas Lund

Det er VIN 778xxx.
Så du må gjerne ringe Tesla og dpørre.

Steffinho

Finn frem ei bøtte med salt nå, men det er en fyr på reddit som mener å ha sett informasjon om at varmepumpe på Model 3 settes i produksjon 5.Okt.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

ricco404

Jeg fikk levert en LR 30. september (VIN 778xxx) med ny frunk men ingen varmepumpe, motorisert bakluke eller chrome delete.

  • Tesla Model 3 LR AWD (sep '20)
  • VW Up (2014)

Thule

Noen kvalifiserte gjetninger/antagelser rundt hvorvidt Tesla vil implementere alle endringer det er spekulert i rundt varmepumpe, vinduer, og trunk - på en gang i produksjonslinjen? Kan man anta noe basert på tidligere endringer av andre Tesla-modeller?



makki

Har bestlit den 29.09 har ikke fått ennå VIN nr, så får se.....

Steffinho

Lurer på om jeg skal legge inn en bestilling snart, men surt å ikke få med varmepumpe nå pluss evt andre goodies.

Hvordan er bestillingsdato kontra produksjonsdato? Hvis man bestiller i dag, når er/blir bilen antagelig produsert?
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

OhmPaPa

Biler til Europa produseres de første ukene i hvert kvartal. Så mao produseres det biler for Europa nå.

Så sendes de med båter og kommer til kundene i nov/des.

De produserer ikke din bil etter at du bestiller. De produserer en gitt mengde biler med varierende spesifikasjoner og så matches din bestilling mot de bilene som kommer med båten.

Så hvis du venter to uker med å bestille kan du likevel få en bil som allerede er produsert.

Steffinho

Sitat fra: OhmPaPa på mandag 05. oktober 2020, klokken 12:24
Biler til Europa produseres de første ukene i hvert kvartal. Så mao produseres det biler for Europa nå.

Så sendes de med båter og kommer til kundene i nov/des.

De produserer ikke din bil etter at du bestiller. De produserer en gitt mengde biler med varierende spesifikasjoner og så matches din bestilling mot de bilene som kommer med båten.

Så hvis du venter to uker med å bestille kan du likevel få en bil som allerede er produsert.
Aha, da er vel mest sannsynlig bilene som nå kommer til Europa i November/Desember med varmepumpe om det er sannhet i ryktene ovenfor.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Kjetil1986

Låner tråden litt:

Noen som kan fortelle meg hva slags utstyr man får utlevert med en ny model 3 om dagen?
Har bestilt en ny long range som jeg skal få i november.

Følger det med gummimatter? Bagasjeromsmatte? Andre ting?
Model 3 long range 2021


knegg

2020 Model 3

ok67

Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA