Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Solfilm TM3

Startet av Mr.G, lørdag 28. mars 2020, klokken 21:45

« forrige - neste »

Mr.G

Forresten hva betalte du for chrome delete og soting?

tmn

Jeg måtte ut med rundt 10 høvdinger. Deromkring, hvis jeg ikke husker feil. 10-11  :o
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

N1klas

20% Llumar fra B-stolpen og bakover. Fulgte rådet fra butikken angående bakrute; filmen ble kun lagt opp til fabrikksotingen. Grensen er synlig fra innsiden, ikke synlig fra utsiden. Meget førnøyd med utført arbeid og mørkhetsgrad. Støynivået ble lavere / behageligere i kupeen med solfilm(!)









Sent from my iPhone using Tapatalk

Mr.G

Meget bra, da har jeg en plan :)

Mondeo

#19
Sitat fra: tmn på mandag 20. april 2020, klokken 08:07
Jeg måtte ut med rundt 10 høvdinger. Deromkring, hvis jeg ikke husker feil. 10-11  :o

Ai shit!
Betalte 2000kr for chrome delte (og da har jeg ett ekstra sett liggende, følger med to) og 799 for solfilm.
Er ikke så vanskelig å legge på selv. Aldri gjort slikt før men var ganske enkelt.


Venter litt med å ta bakruten til jeg er sikker på at jeg ikke har den kjente feilen med varmetrådene. Men skal gå fint å montere der og.

knutkr

Sitat fra: Mondeo på fredag 14. august 2020, klokken 21:26
Sitat fra: tmn på mandag 20. april 2020, klokken 08:07
Jeg måtte ut med rundt 10 høvdinger. Deromkring, hvis jeg ikke husker feil. 10-11  :o

Ai shit!
Betalte 2000kr for chrome delte (og da har jeg ett ekstra sett liggende, følger med to) og 799 for solfilm.
Er ikke så vanskelig å legge på selv. Aldri gjort slikt før men var ganske enkelt.


Venter litt med å ta bakruten til jeg er sikker på at jeg ikke har den kjente feilen med varmetrådene. Men skal gå fint å montere der og.

Hvor kjøpte du crome delete sett?
-Tesla model 3 ventes
-Hyundai ioniq 28kwh

Mondeo

Sitat fra: knutkr på lørdag 22. august 2020, klokken 19:37
Sitat fra: Mondeo på fredag 14. august 2020, klokken 21:26
Sitat fra: tmn på mandag 20. april 2020, klokken 08:07
Jeg måtte ut med rundt 10 høvdinger. Deromkring, hvis jeg ikke husker feil. 10-11  :o

Ai shit!
Betalte 2000kr for chrome delte (og da har jeg ett ekstra sett liggende, følger med to) og 799 for solfilm.
Er ikke så vanskelig å legge på selv. Aldri gjort slikt før men var ganske enkelt.


Venter litt med å ta bakruten til jeg er sikker på at jeg ikke har den kjente feilen med varmetrådene. Men skal gå fint å montere der og.

Hvor kjøpte du crome delete sett?

https://www.begood.no/products/tesbros-chrome-delete-kit-tesla-model-3?gclid=CjwKCAjwkJj6BRA-EiwA0ZVPVqQ9ZzPHmiivsuxlWPecRg5SCCRpN-7S6PkD6wqhtFyh1xVtbV5bChoC0fcQAvD_BwE

Matt Sort

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA