Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sprekk i bakrute

Startet av Almis, onsdag 12. august 2020, klokken 14:21

« forrige - neste »

Almis

Satt meg inn i bilen i dag og så at det er en stor sprekk i bakruten min.

Avtalte service hos tesla da jeg forventer at dette går på garanti (bilen, en sr+, ble levert i nov 19 og har gått 5800km). Jeg har ikke lagt på noe folie eller solskjerming.

Noen som har opplevd dette? Hvordan gikk det hos tesla mtp garanti osv?

EDIT: Burde ha søkt..... Er vist vanlig feil på model 3 det her. Får bare vente å høre hva tesla sier.
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Rsk1

De tok det på garantien til meg, og jeg hadde solfilm i tillegg. Ble ikke no spørsmål rundt det
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Dwerg

Sitat fra: Almis på onsdag 12. august 2020, klokken 14:21EDIT: Burde ha søkt..... Er vist vanlig feil på model 3 det her. Får bare vente å høre hva tesla sier.
Er en vanlig feil ja, Tesla er nok klar over det. Alle de tilfellene jeg har lest om så bytter de bakruta på garanti uten problem.

Toalmar

Er flere innlegg om dette her fra før. Se f. eks denne tråden
https://elbilforum.no/index.php?topic=51020.0
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA