Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spørsmål om Bluelink app

Startet av Ann, fredag 10. juli 2020, klokken 15:53

« forrige - neste »

Ann

Amatørspørsmål. I Bluelink-appen står det DTE og så et km-tall, det står øverst i bildet både i status og på startsiden. Hva betyr DTE?.
Og mens jeg spør, finnes det en god manual/youtube-video som viser bruken av appen? Spesielt med tanke på å sette avreisetid, ønsket temperatur etc.
Beklager hvis dette er tatt opp i en annen tråd, men jeg har ikke klart å finne det.
Mvh Ann - Kona-eier i tre uker i går. :-)

Turbato

Distance to Empty, altså den anslåtte rekkevidden til bilen din basert på batterinivå og tidligere forbruksmønster.

Ann

Distance to Empty, selvsagt, tusen takk. Vet du også om en manual så det går an å lære seg forhåndsoppvarming etc.?

Turbato

Aner ikke. Jeg bruker bare appen til å starte oppvarming/nedkjøling, åpne/låse dørene og sjekke batterinivå. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA