Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Nabobil og forsikring når bilen min er skadet  (Lest 253 ganger)

kråkebolle

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Nabobil og forsikring når bilen min er skadet
« på: Tirsdag 23. Juni 2020, klokken 23:56 »
Leide ut min Tesla Model På Nabobil 3 for første gang i dag. Leier var uheldig og var borti autovern med påfølgende skader på forskjerm, oppskrapet felg og hjulkapsel.

Noen som har erfaring med hvordan og hvor fort dette blir oppgjort? Kan jeg regne med å få en ny felg og må jeg selv inndrive de 12000 leier hadde i egenandel på forsikringen?

Jambo

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Nabobil og forsikring når bilen min er skadet
« Svar #1 på: Onsdag 24. Juni 2020, klokken 09:03 »
Burde du ikke spurt nabobil.no om det? Her er forresten siden hos nabobil.no som omhandler dette: https://nabobil.no/help/section/203002165/Ved-skade-n%C3%B8dstilfelle

kråkebolle

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: Onsdag 24. Juni 2020, klokken 09:06 »
Når jeg ønsker andres erfaring med Nabobil ser jeg ikke Nabobil som den rette å spørre, nei.

Elmo

• Medlem i Elbilforeningen siden 2013
  • Gold Member
  • Elbileiere gjør det med spenning.
    • Vis profil
    • Elmo
« Svar #3 på: Torsdag 25. Juni 2020, klokken 21:14 »
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Jambo

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: Torsdag 25. Juni 2020, klokken 22:58 »
Når jeg ønsker andres erfaring med Nabobil ser jeg ikke Nabobil som den rette å spørre, nei.
Jeg siktet til spørsmålet ditt om hvorvidt du måtte inndrive de 12000 selv.