Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Overføre WeConnect til ny eier

Startet av torkil, mandag 15. juni 2020, klokken 20:53

« forrige - neste »

torkil

Hei!

Har solgt eGolfen, og lurer på om noen vet hvordan man overfører appen til ny eier? Har jo betalt for det frem til mars 2021.


Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

deinilolol

Hei!

Når jeg kjøpte en brukt e-golf, så koblet eier seg av bilen og jeg registrerte ny bruker. Fikk deretter en epost om at jeg hadde app tilgang til oktober 2020, noe som jeg tipper er forrige eiers abbonement. Se utdrag fra mail under.

Merk, jeg bestilte dette 28.01 i år.


Detaljer om bestillingen   

   Bestillingsdato: 28.01.2020
Artikkelbetegnelse: e-Remote
Start på løpetid: 15.10.2018*
Slutt på løpetid: 15.10.2020
Pris: 0,- Kr

De mobile online-tjenestene for Car-Net er bygget teknisk på 2G-/3G-mobilnettet, mens We Connect benytter 2G-/3G-/LTE-mobilnettet. Krever tilgjengelighet av nevnte mobilnett.

Marzo

Sitat fra: torkil på mandag 15. juni 2020, klokken 20:53
Hei!

Har solgt eGolfen, og lurer på om noen vet hvordan man overfører appen til ny eier? Har jo betalt for det frem til mars 2021.

Du sletter bilen i appen og ny bruker opprettes og legger inn bilens VIN, hvor den så må oppgi pin for å synke bil med bruker.

Enkel veiledning her: https://www.volkswagen.no/no/tilkoblings-og-mobilitetstjeneste/tilkobling/car-net/car-net-aktivering.html

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA