Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nakkestøtter bobler

Startet av Dannils, fredag 03. april 2020, klokken 08:21

« forrige - neste »

CorsoDante

Sitat fra: Klykken på torsdag 11. juni 2020, klokken 09:22
dere kan trøste dere med at det har vært verre enn det er nå. Men da med tanke på tid - ventetiden har jo vært opp mot ett år på service på det verste. :) Men det blir bare bedre og bedre, og tror at hvis dere henger med et år eller to til så vil jeg tro at de er mer "on point" og unison med både reklamasjonskrav og garantisaker.

Det tar tid å omstille seg med store aktører.

?

Til info; Tesla er en av verdens minste aktører innen bilproduksjon, målt i volum. Dessuten er de nyoppstartet, og kunne valgt å se stort på slike ting. Og de har vel ikke rukket å synke inn i byråkratiet ennå? Diktaturet kanskje, men det er en litt annen sak.

Samtidig er det klart at man også må generere klingende mynt inn i kassen, og da er det fullt ut forståelig at man tar et slikt standpunkt. Kjedelig at det går på kunden(e) løs. Tror ikke det er mange produsenter som ville mukket med å erstatte en slik hodestøtte, prompte.

Er vel bare å forvente en prosjekterings-tabbe eller to for en fersk produsent. Selv synes jeg bilen var overraskede god med henblikk mot fartstiden. Men hadde blitt lang i maska om de nektet å bytte en slik hodestøtte (normal, forventet bruk osv.), selv om jeg appliserer en anelse hårprodukt (uten å overdrive, selvsagt ;) ).
TMYP HW4

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA