Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Anmeldelser og videotester.

Startet av anorway, mandag 08. juni 2020, klokken 12:21

« forrige - neste »

Tjafsaren

#15
Insentiver var tydeligvis opp til 60' yuan fra 2011. Ca 10' $

Personlig så tror jeg dessverre de legger på for mye, og resultatet blir at M3 prisen består, og P7 blir for dyr for de fleste..

RayBomb

Fin introduksjons video fra en eier av bilen. Fyren lover å komme med flere videoer.
https://youtu.be/IWz0KEryu_M
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

mroek

Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition


Jan-Børre Olsen

Satt i en slik i baksetet i går. Taxitur. Første overraskelsen var at bagasjerommet var veldig lavt. Vi hadde to medium kofferter og i høyden var det ikke plass til mer. Litt sånn at man må sikte koffertene inn og stikke de inn litt presist. Sjåføren knotet litt med å åpne bakluke hver gang. Kanskje ny bil for han. Baksetet var komfortabelt, satt veldig godt, første som slo meg at jeg satt nesten like godt som nyere Lexus LS som er den overlegent beste bilen jeg har sittet i bak. 2018 A6 Allroaden min er ikke så bra og xpengen er nok en del hakk bedre enn A6'en også. God plass til føtter. Sjåføren var en røslig mann, men ingen  problem med det. Selv er jeg 180cm.
Det som var litt nedtur var fjæringskomforten. Den virket litt spretten bak og kanskje litt skranglete/uryddig vibrasjon. Litt sånn at demperene ikke hang helt med på relativt små humper(Gardemoen til Thon Oslo airport).
Belysning innvendig litt vel heftig kanskje. Jeg liker belysning i dører osv men jeg liker det neddimmet og diskret. Kan sikkert justeres dog. Ser jo ellers ut som en skikkelig moderne og kul bil.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA