Haukeliseter 22kW: Endret fra kr/kWh til kr/min?

Startet av oto, fre 05. jun 2020, kl. 21:57

« forrige - neste »

oto

Hei, husker noen her inne om Fortums 22kW-ladere på Haukeliseter hadde pris per kWh i fjor, slik at det funka å f.eks. lade over natta?
Jeg innbilte meg det, fant ikke noe skilt og unnlot å sjekke appen, med noe kostbart resultat: 520 kr for ei natt. :o Må åpenbart følge bedre med på de utallige prisløsningene.
TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

jkirkebo

Sitat fra: oto på fre 05. jun 2020, kl. 21:57
Hei, husker noen her inne om Fortums 22kW-ladere på Haukeliseter hadde pris per kWh i fjor, slik at det funka å f.eks. lade over natta?
Jeg innbilte meg det, fant ikke noe skilt og unnlot å sjekke appen, med noe kostbart resultat: 520 kr for ei natt. :o Må åpenbart følge bedre med på de utallige prisløsningene.

Det var en stund man kunne få kWh-pris på Fortums 22kW-ladestolper ved å gå via Plugsurfing. Men det ble vel endret en gang i fjor, nå er prisene like om man bruke Plugsurfing-brikke eller Fortum-brikke.
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

oto

Hm, OK. Kunne sverge på at det stod kWh-pris på stolpen i fjor, men det kan ha rablet for meg.
TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA