Tesla model S bagasjelokk defekt - reklamasjon?

Startet av Thobly, man 18. mai 2020, kl. 14:08

« forrige - neste »

Thobly

De skal nok ta en diagnose når bilen lommer på verksted for å stadfeste hva feilen er. Dette er bare foreløpig «diagnose» på bakgrunn av det jeg har forklart om hva som er galt. Tipper dessverre de finner flere feil når de gjør diagnosen i morgen.

Når det er sagt snakket jeg med en bilmekaniker i dag. Han reagerte på at Tesla ikke godkjente reklamasjon. Et bagasjelokk burde holde mer enn fem år, uavhengig av km. Jeg tar en prat med den i morgen når jeg er der, så får jeg høre.

z4rd

Nettopp! Du må ikke gi deg. Det er 5 år som gjelder. Du kan også be om å få prate med en Service Advisor eller hva de kaller det nå. Det er en som følger opp eventuelle klager og ikke en av de i front-desken... forklar saken for han/henne og si at dette er uhørt og ikke i tråd med regelverket, på en diplomatisk måte. Jeg er sikker på at denne saken kan løses med reklamasjonsretten.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

kjellsve

Hadde nøyaktig samme feil på min S85D 2015 med 120K på telleren. Reparert som reklamasjon i Trondheim uten diskusjon.
TMS85D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA