Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er referralprogrammet fra Q4 2018/Q1 2019 avsluttet?

Startet av TRM, lørdag 21. mars 2020, klokken 00:47

« forrige - neste »

Lynet

Fikk telefon fra Tesla i dag, får de to ladeboksene jeg har ventet på i to år i løpet av en uke eller to 😀
Han beklaget at det hadde vært mye rot i referallprogrammet.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Alfa Bergen

Fikk mail fra Tesla Kokstad i dag om at de hadde fått beskjed fra referralprogrammet om at felgsettet var på vei til Kokstad, og at de ville sende meg en ny mail når de hadde fått det på lager. ENDELIG skjer det noe!
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

hemi

jeg venter stadig på felger fra refferal, nesten fascinerende at man faktisk får ting etter flere år.

JEg fikk i høst mail om at felgene var på vei og klare for henting snart, men skejdde 0

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

t0ffluss

Venter på lader og felger selv. Har fått skriftlig bekreftelse at jeg skal få dem. Ingen bekreftelse når da. Så det kan vel gå et år til. Gudene vite.
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

k1

Bare en sidenote kanskje, men de fleste forsendelser fra utlandet er også betydelig forsinket om dagen. 2-5 uker forsinkelse er ikke unormalt.
Men at referrals er trege iutgangspunktet er jo ikke noe stikke under en stol heller..

Alfa Bergen

Nå har felgene endelig kommet! Fikk mail fra Tesla Kokstad i dag om at jeg kan hente dem i morgen👍
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

hemi

najs, tesla ringte meg om noe annet i dag så spurte da, de hadde ikke tilgang til refferal for min del :o

Jeg har lovet kompis mine model S felger, og han er keen på sommerdekk, var keen i fjor også ;D

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Joachim@sancon.no

Venter fremdeles på min som ble bestilt høsten 2018. Sendt 3 purre mailer, og har 2 ladebokser fra før. Så ikke noe bråhast. Men hadde vært greit å fått den slik at den ihvertfall kan støve ned i garasjen. :)

HKS

Fikk levert siste sett med dekk for noen dager side.

Da er det kun 2 stk. Power Wall igjen.
Tesla Model 3 Long Range

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

hemi

jeg fikk faktisk aldri vervekm på min model 3 selv om jeg skulle hatt det, eller early access på software, men merker jeg er mer spent på felgene...

TRM

Fikk mail fra referralteamet idag om at ladestasjonen vil bli sendt etterhvert, og at felgene allerede er på vei.

Iallefall greit med en bekreftelse på at de er klar over at jeg skal ha dette...
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

GOS

Sitat fra: TRM på onsdag 24. juni 2020, klokken 21:10
Fikk mail fra referralteamet idag om at ladestasjonen vil bli sendt etterhvert, og at felgene allerede er på vei.

Iallefall greit med en bekreftelse på at de er klar over at jeg skal ha dette...

Fikk også en slik for 3 uker siden...men ikke noe nytt da eller etterpå om ETA. Kun at det er på listen over ting som en eller annen gang skal sendes ut...Så da får en vel vente enda ett par år.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA