Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

1st leveringsdato i Norge

Startet av Radiobil1, søndag 15. mars 2020, klokken 19:20

« forrige - neste »

e-tron

På hjemmesiden til VW står det: "Prisene på de ulike utstyrsversjonene vil komme i løpet av 1. kvartal 2020."

Er vel ikke noe bra tegn at prisene ikke er klare med tanke på når de starter med levering.

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Trond.m

Kronekollapsen gir dem nok hodebry. De har jo indikert en startpris, og jeg tipper det nå pågår nye forhandlinger med fabrikken før de kan bekrefte prisene.

batterimannen

Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Electric cars in Norway

Sitat fra: TM på fredag 03. april 2020, klokken 20:36
Kronekollapsen gir dem nok hodebry. De har jo indikert en startpris, og jeg tipper det nå pågår nye forhandlinger med fabrikken før de kan bekrefte prisene.

Kan også hende at i tillegg til krone kollaps at også korona situasjonen har medført at det stopper opp litt nå. Men prisene kommer nok de. Håper de er lave.

Desti

Production in Zwickau has restarted with 50 cars per day now.  :police:

Elmo

#36
Jeg fikk telefon fra selger hos Møller idag.
Han sa at de åpner for at vi med lavest kønr får konfigurere/bestille fra 17.juni, med leveranse i august.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Desti

Registration began.  :+1:

Customers handover from 11.9.  :-*

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA