Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Oppdatering av Elbilforum  (Lest 3152 ganger)

Elmo

• Medlem i Elbilforeningen siden 2013
  • Gold Member
  • Elbileiere gjør det med spenning.
    • Vis profil
    • Elmo
Sv: Oppdatering av Elbilforum
« Svar #45 på: ſøndag 10. Mai 2020, klokken 12:57 »
Det røsser inn med gamle tråder i "Oppdaterte emner".
Jeg forstår ikke helt algoritmen/logikken for en stund var de fra 2013 og nå er de fra 2012 :o
« Siste redigering: ſøndag 10. Mai 2020, klokken 12:59 av Elmo »
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

GOLF-raider

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #46 på: Onsdag 13. Mai 2020, klokken 10:32 »
Overskrifta på Dette Forum er grei nok.
Men trykker Du på: «Norsk Elbilforening» så havner
du ikke der; men på «Elbilforum»   ???
En bug som bør/må bli sjekket ut og fikset.
Ellers fikk jeg betydelige innloggingsproblemer
etter siste systemoppdatering.
ORKANGER
E-Golf; prod.uke 7/15 • V-P • lev.02 03 2015
Peugeot 407 SW/2007
Traktor Volvo BM 500/1977

RJK

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #47 på: Fredag 15. Mai 2020, klokken 10:51 »
Jeg reagerer også på at "reklamen" for medlemsskap på toppen er overdimmensjonert og irriterende på mobilen. På PC er den ikke det pga bredden på skjermen. Men som hanche sier så rulles den jo vekk.
Den andre reklamen du plages av han jeg aldri sett.

Skulle gjerne sett at den reklamen for medlemsskap vises under tråden, og ikke oppå. Jeg er sånn at jo mere slik reklame irriterer meg, dess mindre frister det å la seg lokke. Og når man jobber på små skjermer, så irriterer alt som tar unødvendig plass på toppen, ganske så mye.

Jeg er ikke medlem, og skjønner at dere vil pushe det, når jeg ikke er linket til medlemsskap, men gjør det mindre forstyrrende, så lar jeg meg nok overbevise etterhvert, men ikke slik det er nå.

Jeg venter ennå på en prøveperiode på appen, og da spesielt kartet, så dette må uansett på plass før jeg sier til meg selv at nå er det på tid å bli medlem.

Ellers, bruker Win10 og nyeste Opera, og den med nyhetsbrevet kommer opp hver gang jeg restarter maskinen, men ikke ved refresh av side eller åpning av ny fane med innholdet i en tråd.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo