Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppdatering av Elbilforum

Startet av phaugneland, torsdag 12. mars 2020, klokken 15:05

« forrige - neste »

eJoker

Hei,
jeg prøver det nå også her (jeg vil ikke mase, men vil gjerne videreføre ombyggingstråden min): følgende tråd har sannsynligvis en database-feil, usikkert hvordan det har skjedd:
https://elbilforum.no/index.php?topic=41664.30
Hvis man prøver å åpne siste side, så kommer det bare de 2 innlegg, men ingen mulighet til svar, hele bunndelen av nettsiden mangler.
Kan dere prøve å rette feilen, eller kopiere innholdet til et nytt tråd?
Tusen takk for hjelpen! Hilsen, Stephan

Orbit

Her er en tråd som det ikke lenger går an å legge inn nye innlegg på (oppdaterte kart for BMW i3):
https://elbilforum.no/index.php?topic=45632.msg841514#lastPost
Når jeg trykker på "Svar"-knappen kommer nettleser ingen vei med å laste siden.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

phaugneland

Det har kommet en del tilbakemeldinger på enkelttråder som laster tregt eller ikke fungerer etter oppdatering. Vi feilretter disse så snart det går.
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

Elmo

Jeg reagerer også på at "reklamen" for medlemsskap på toppen er overdimmensjonert og irriterende på mobilen. På PC er den ikke det pga bredden på skjermen. Men som hanche sier så rulles den jo vekk.
Den andre reklamen du plages av han jeg aldri sett.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

phaugneland

#34
Sitat fra: Elmo på onsdag 01. april 2020, klokken 09:06
Jeg reagerer også på at "reklamen" for medlemsskap på toppen er overdimmensjonert og irriterende på mobilen. På PC er den ikke det pga bredden på skjermen. Men som hanche sier så rulles den jo vekk.
Den andre reklamen du plages av han jeg aldri sett.
Hvis du kobler på ditt medlemskap i Elbilforeningen under profil så forsvinner annonsen magisk :-)
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

Elmo

#35
Sitat fra: phaugneland på onsdag 01. april 2020, klokken 09:20
Sitat fra: Elmo på onsdag 01. april 2020, klokken 09:06
Jeg reagerer også på at "reklamen" for medlemsskap på toppen er overdimmensjonert og irriterende på mobilen. På PC er den ikke det pga bredden på skjermen. Men som hanche sier så rulles den jo vekk.
Den andre reklamen du plages av han jeg aldri sett.
Hvis du kobler på ditt medlemskap i Elbilforeningen under profil så forsvinner annonsen magisk :-)
Det kan du si, men jeg logger så sjelden inn på elbil.no at jeg har glemt passordet :-[
- og funksjonen der for å få nytt passord fungerer ikke - for meg (og jeg HAR meldt det til dere, men det fungerer fremdeles ikke).
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Elmo

#36
Sitat fra: Elmo på onsdag 01. april 2020, klokken 10:26
Sitat fra: phaugneland på onsdag 01. april 2020, klokken 09:20
Hvis du kobler på ditt medlemskap i Elbilforeningen under profil så forsvinner annonsen magisk :-)
Det kan du si, men jeg logger så sjelden inn på elbil.no at jeg har glemt passordet :-[
- og funksjonen der for å få nytt passord fungerer ikke - for meg (og jeg HAR meldt det til dere, men det fungerer fremdeles ikke).

Endelig fikk jeg nytt passord.
Ser og både jeg og du @phaugneland skal ha vært medlem bare siden 2013.
Såvidt jeg husker har jeg vært medlem siden 2006 (medlemsnummer 1469), og du har vel også være medlem lenger enn 2013 ?

Har noen i foreningen dårlig hukommelse tro ?  Når man først har denne informasjonen så burde den vel være korrekt ?!
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

phaugneland

Sitat fra: Elmo på torsdag 02. april 2020, klokken 18:26
Endelig fikk jeg nytt passord.
Ser og både jeg og du @phaugneland skal ha vært medlem bare siden 2013.
Såvidt jeg husker har jeg vært medlem siden 2006 (medlemsnummer 1469), og du har vel også være medlem lenger enn 2013 ?

Har noen i foreningen dårlig hukommelse tro ?  Når man først har denne informasjonen så burde den vel være korrekt ?!
Flott at du fikk ordnet nytt passord. Andre som er medlem kan få nytt passord her: https://elbil.mysoft.no/Account/SendPassword.aspx

Vi byttet medlemssystem i 2013 og fikk dessverre ikke overført opprinnelig innmeldingsdato. Skal sjekke om det er noe vi kan fikse. Men medlem siden 2013 er vi jo fortsatt blant veteranene :-)
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

eJoker

Sitat fra: phaugneland på tirsdag 31. mars 2020, klokken 08:59
Det har kommet en del tilbakemeldinger på enkelttråder som laster tregt eller ikke fungerer etter oppdatering. Vi feilretter disse så snart det går.

Tusen takk for feilretting (og generell hele jobben deres!), ombyggingstråden min er tilgjengelig igjen.  :+1: :)

spirrevipp

Sitat fra: phaugneland på mandag 23. mars 2020, klokken 09:51
Påmelding nyhetsbrev styres via informasjonskapsel (cookie). Den skal bare vises første gang du er inne på Elbilforum på en ny enhet. Hvis du har deaktivert informasjonskapsler eller har en eldre nettleser kan det være at dette ikke fungerer optimalt.

Som andre har skrevet, cookies fungerer utmerket på "alt" av andre sider. Det er noe galt med scriptet dere bruker.

Hvis dere ikke klarer / gidder å fikse dette, hva med å skjule nyhetsbrevet for de som har linket kontoen til medlemskap? Da har man jo garantert fått nyhetsbrevet i fleisen minst en gang...
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Elmo

Jeg beskrev i innleggene under at å motta varsling på e-post ved mottak av personlig melding ikke fungerer, men det var kanskje feil tråd ??
https://elbilforum.no/index.php?topic=44314.msg892472#msg892472
https://elbilforum.no/index.php?topic=44314.msg892474#msg892474
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

ThomasEL

Hver eneste gang jeg åpner en ny side her på Elbilforum, så dukker det opp en irriterende dialogboks med spørsmål om jeg vil motta nyhetsbrev.. Ikke bare for hvert emne jeg går inn på, men også for hver nye underside på et emne dukker den opp på nytt.
Jeg er både medlem i Elbilforeningen, og jeg mottar dette nyhetsbrevet allerede. Det kan da ikke være meningen det skal være slik..?
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Elmo

Jeg har ikke det problemet, og jeg mottar ikke nyhetsbrevet.
Antar det er noe med oppsettet ditt. Kanskje du kan starte med å prøve å melde deg av nyhetsbrevet ? ;D
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

phaugneland

Sitat fra: ThomasEL på tirsdag 21. april 2020, klokken 23:59
Hver eneste gang jeg åpner en ny side her på Elbilforum, så dukker det opp en irriterende dialogboks med spørsmål om jeg vil motta nyhetsbrev.
Boksen med tilbud om nyhetsbrev blir styrt av en informasjonskapsel (cookie). Den skal kun vises første gang du er inne på Elbilforum fra en ny enhet eller nettleser. Forsøk å slette informasjonskapsler knyttet til elbilforum.no for å tilbakestille, eller prøv en annen nettleser.
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

Elmo

#44
Ikke så stort problem men jeg opplever fremdeles en del at eldgamle tråder kommer opp til "Oppdaterte emner".

Idag, to stykker som er sist editert i August 2013 (bildet)
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA