Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppdatering av Elbilforum

Startet av phaugneland, torsdag 12. mars 2020, klokken 15:05

« forrige - neste »

4Matic Fanatic

Er det i det hele tatt noen som leser her? Er det bare jeg som opplever feil?

Nyhetsbrev-gnaget står ute til høyre hver gang jeg oppdaterer siden eller klikker et nytt sted, har lagt inn medlemsnummeret 10 ganger nå, men det forsvinner fra profilen - snart halvparten av tilgjengelig areal er nå mas-tekst og en overdimensjonert logo på toppen...

Dersom man legger tid og ressurser i å oppgradere forumet kan man ikke stoppe på 70%?

hanche

Logoen i toppen er skikkelig overdimensjonert, ja, men den kan man i det minste rulle vekk.

Nyhetsbrev-maset du viser til kan jeg ikke huske å ha sett noen gang. Ikke vet jeg hva det skyldes at du får den, og jeg ikke.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Amatøren

Jeg er møkk lei av følgende to saker som tar mye av mobilskjermen etter oppgraderingen.

Følgende er at jeg er mer på Facebook grupper nå enn før (og mindre her), selv om jeg generelt sett ikke synes at Facebook gruppen kan måle seg med strukturen til ordentlige fora.

Når jeg er innom nå, leser jeg ikke på langt nær så mye. Der blir mer 'Marker som lest'.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

tolapet

Helt enig med #4Matic Fanatic, har samme "lorten", går det ikke an å få det vekk..

Roy Aasen

Har ingen av delene..bortsett fra stor logo. Det forstyrrer avgjort ikke.

Det er kanskje mer betimelig nå sjekke sikkerheten på  elbil.no ev forumet. Kommer stadig noe dritt i "siste nytt fra elbil.no"

cra

Nyhetsbrev-greia har jeg aldri sett.

Er betalende medlem, men får likevel denmaselinja i toppen. Legger ikke så mye merke til den, for den scrolles jo vekk sammen med logoen. Skummer uansett nye saker i RSS-leser, og åpner bare de trådene jeg følger med på eller nye som ser interessante ut.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Orbit

#21
Jeg klarer ikke å åpne lange tråder, f.eks. denne:
https://elbilforum.no/index.php?topic=49386.0
(dvs nå virker det igjen, men ulidelig tregt)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

phaugneland

Takk for alle tilbakemeldinger og tålmodighet. Vi følger denne tråden og prøver å fikse bugs fortløpende.

Påmelding nyhetsbrev styres via informasjonskapsel (cookie). Den skal bare vises første gang du er inne på Elbilforum på en ny enhet. Hvis du har deaktivert informasjonskapsler eller har en eldre nettleser kan det være at dette ikke fungerer optimalt.

Tekstannonse om medlemskap i Elbilforeningen vises kun for de som ikke har koblet sitt medlemskap til sin konto på Elbilforum under profil.

Logo i toppen er justert ned noe, men vi skal se videre på den slik at den funker bedre på mindre skjermer.

Fortsett å gi tilbakemeldinger så forsøker vi å fikse fortløpende så raskt som mulig.
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

Hårek

Som nevnt over, det er noen tråder som bruker en evighet på å åpnes. Det har vært slik i mange dager.
Et lite utvalg:
Audi e-tron
Jaguar i-Pace
(Audi e-tron 55 2020)
BMW i4 M50 - 2023


Orbit

Gammel "feature", alle ordene i søket ditt må hver for seg ha minst to tegn
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

jorgror

Sitat fra: kesk på mandag 23. mars 2020, klokken 23:05
:P
For å søke vil jeg anbefale å gå til Google og skrive «site:elbilforum.no felger Model x»
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

4Matic Fanatic

Sitat fra: phaugneland på mandag 23. mars 2020, klokken 09:51
Påmelding nyhetsbrev styres via informasjonskapsel (cookie). Den skal bare vises første gang du er inne på Elbilforum på en ny enhet. Hvis du har deaktivert informasjonskapsler eller har en eldre nettleser kan det være at dette ikke fungerer optimalt.

Tekstannonse om medlemskap i Elbilforeningen vises kun for de som ikke har koblet sitt medlemskap til sin konto på Elbilforum under profil.
Problemet er da at dette ikke fungerer fra Chrome (siste versjon) - vet ikke hvor mange ganger jeg har lagt inn medlemsnummeret og meldt meg på den j*vla mailinglista uten at det funker.
Ser at når jeg bruker Edge virker det OK, så det er nok browserrelatert.

TB

Sitat fra: 4Matic Fanatic på tirsdag 24. mars 2020, klokken 19:08
Problemet er da at dette ikke fungerer fra Chrome (siste versjon) - vet ikke hvor mange ganger jeg har lagt inn medlemsnummeret og meldt meg på den j*vla mailinglista uten at det funker.
Ser at når jeg bruker Edge virker det OK, så det er nok browserrelatert.
Bruker Chrome 80.0.3987.149 - og der fungerer begge deler.  Kan det være noen tillegg i Chrome som sperrer informasjonskapsel ?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

4Matic Fanatic

Sitat fra: TB på tirsdag 24. mars 2020, klokken 23:03
Bruker Chrome 80.0.3987.149 - og der fungerer begge deler.  Kan det være noen tillegg i Chrome som sperrer informasjonskapsel ?
Det var nå rart at det skulle treffe akkurat denne siten og akkurat disse nye valgene. Hele verden er avhengig av cookies for å fungere, og gjør det ellers for meg.
Medlemsnummeret er jo heller ikke satt som en cookie, det er data jeg legger inn i profilen min...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA