Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøre tur retur Åre?

Startet av Slarre40, tirsdag 10. mars 2020, klokken 19:37

« forrige - neste »

Slarre40

Er det noen som kan fortelle meg hvordan forholdene for lading er på Storlien?
Ruteplanleggeren anbefaler en ladestopp på Storlien når man skal tur retur åre.
Er det greit å få ladet en Audi Etron 55 der, eller er det risikosport og fare for lange køer og lader man ikke får startet? Er vel baer èn lader med 50kw der??

Bør jeg egentlig ta min egen Tm3, og kose meg på en av de 8 superladerne der?
Trondheim

janegils

Vel, er jo greie lademuligheter i Meråker, så like greit å lade der vil eg tru.
Superladere finn du nok ikkje hverken på Storlien eller i Åre.
The rotation of earth really makes my day

DagfinnN

TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

janegils

The rotation of earth really makes my day

sjokomelk

Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

JorgenM

Flere hurtigladere i Åre, selv bruker jeg den bak Systembolaget. Desverre kun 1 som kan lade om gangen der. I tillegg er det 4 semi-hurtige på veggen på Systembolaget.
Du starter disse laderne med appen InCharge.

Den nede ved jernbanestasjonen fikk jeg ikke til å funke. Husker ikke i farten hvilket selskap det er.

I tillegg er det mange semi-hurtige ved barnehagen.

Uansett hvor du lader i Åre, husk å betale vanlig parkering i tillegg!
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA