Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

får jeg en billy bokhylle i bak?

Startet av dettvardett, fredag 06. mars 2020, klokken 10:53

« forrige - neste »

dettvardett

202*28*80, før jeg drar ut alt av barneseter for å måle er det vel sikkert noen som har prøvd her, det burde vel gå akkurat med setene nede?

Espen Hugaas Andersen

#1
Jeg klarte ikke å få inn en fedig montert Billy bokhylle i bagasjerommet på min fem-seters Model X. Det manglet kanskje 2-3 cm. (Jeg løste ikke problemet med makt. Valgte heller å stroppe fast bakluka.)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Klykken

Skal være ca 2,2m plass bak med setene helt frem og stolrygg i 90gr i forhold til golvet. Men 80cm bred så er den vel breiere enn setene, og da stopper midtkonsollen deg for dette. Legges den stående så kanskje. Det går kanskje med nød og neppe bak passasjersetet...?
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Kvalvag

Det som er det geniale med Billy-hylla er at den er lett å demontere ......

Spinner

Sitat fra: Klykken på fredag 06. mars 2020, klokken 11:50
Skal være ca 2,2m plass bak med setene helt frem og stolrygg i 90gr i forhold til golvet.
Tror 2,2 m er litt optimistisk, med mindre det er forskjell på årsmodellene. Denne bordplata på 2x1,2 m gikk akkurat inn med setet helt frem. Er litt beskyttelse pluss papp rundt, så målte kanskje 2,02-2,03 i lengde. Måtte bruke litt makt for at den skulle komme over kanten (er litt bedre plass når den kommer ned).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA