Står at det kun er sklimerker i asfalten, ingen bremsespor, så en kan lure på hva som har foregått her når en klarer å skyve en Leaf 40m bort og opp på et steingjerde i 40 sonen. 
Mitt tips, stor buss mot liten elbil, og holdningen "da driter vi i vikeplikt for de inni rundkjøringen og dundrer i vei, så stopper'n nok i tide."
Ja, kun rene spekulasjoner, og ingen større bevis eller indisier, men jeg hadde ikke blitt overrasket. Virker som nkelte i større biler tror vikeplikten ikke gjelder når de kommer i god fart, og "motstanderen" er en liten "fitlebil".
Hadde ikke bremseberedskapen sittet så hardt inne, kunne jeg sikkert skaffet meg en jaguar på stadige oppgraderinger ettersom idiotene driter i vikeplikten og dundrer gjennom rundkjøringene uten større tanker om andre bilister.
Kunne sikkert skaffet meg jaguar om jeg fikk noen tusenlapper for hver gang jeg har reddet slike folk fra en ulykke ved å stoppe selv om jeg hadde retten på min side. Men jeg tenker som så et det hjelper lite å ha rett, om man selv blir skadet i en slik ulykke.