Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

SR+: Nå kan man kjøpe tilgang til oppvarming av bakseter!

Startet av sbjarnas, søndag 16. februar 2020, klokken 10:27

« forrige - neste »

sbjarnas

Ser ut som man kan nå kjøpe tilgang til oppvarming av bakseter på SR+, se https://www.teslarati.com/tesla-model-3-rear-heated-seats-standard-range/

Dette gjelder også for Norge, har nå fått mulighet for å kjøpe det for NOK 3500 på mine sider.

oysteingu

Så også den. Foreløpig sitter barna i barneseter, så lar den ligge foreløpig. Når jeg opprinnelig så på SR+, så hadde jeg ikke forventet hverken spotify eller varme i bakseter, så veldig fint at det legges til mulighet for å kjøpe dette ved siden av ved behov...

Softblue

Jeg har LR med varme i baksetene.
Har du noen som bruker baksetene, så vil de sette pris på dette.
Min anbefaling er kjøp.
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

ToreFB

Følger dette bilen, eller eieren?

I utgangspunktet positiv til dette, men frykter mye blir "DLC'er" som ikke følger enheten når man selger. Kan trekke paraleller til spillkonsoller og slikt her kanskje.
Tesla Model 3 SR+ 2020 - Bestilt 10.01.2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA