Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selge en 2018 LE gått 20000

Startet av Dudi, mandag 20. januar 2020, klokken 15:53

« forrige - neste »

leafnor

Sitat fra: Dudi på onsdag 22. januar 2020, klokken 21:44
Nei, jeg har den enda. Det sitter langt inne å kvitte meg med den.
Leafspy viser nå: 95% SOH, 4QC, 272L1/2, 20k km, snart 2år gammel.
I praksis "nybil". Forstår den er "vanskelig" å bli av med, altså i den forstand å selge den. Solgt den får du helt sikkert, men altså, forstår kvalene. Bilen er jo som ny.
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Pew

Prisjusteringen til Nissan gjør meg egentlig bare mer sikker på det jeg allerede tenkte: Jeg skal kjøre denne i mange år. Har kjørt litt over 30000 og er strålende fornøyd med min 2018 LE.

Trekkoppbil

Sitat fra: leafnor på mandag 20. januar 2020, klokken 16:32
199.000.
Forøvrig, har den fått SW-oppdatering for fix av rapidgate?
Jeg ville aldri ha kjøpt en bil med den sw-oppgraderinga.

leafnor

Sitat fra: Trekkoppbil på tirsdag 18. februar 2020, klokken 17:43
Sitat fra: leafnor på mandag 20. januar 2020, klokken 16:32
199.000.
Forøvrig, har den fått SW-oppdatering for fix av rapidgate?
Jeg ville aldri ha kjøpt en bil med den sw-oppgraderinga.
Jeg ville aldri ha kjøpt en uten sw-oppgraderinga.
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Øyvind.h

Om du ikke har den kan du vel bare få den på verksted? Men tipper de er motvillige til å fjerne den. Høres helt merkelig ut å nekte å kjøpe bil fordi en ikke vil legge den inn. Er da frivillig å tillate grilling av batteriet.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Jossemosse

Jeg kjøpte nylig en 2018-modell med nesten 500 QC, og var da fornøyd med at denne ikke hadde sw-oppdateringen. Tok den imidlertid rett til Nissan etter kjøp og fikk tatt oppdateringen
Leaf 2011, 120.000 km, kjøpt desember 2018
Leaf 2018, 110.000 km, kjøpt januar 2020

Marius Kotsbak

2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA