Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Horgetrynet

Sitat fra: Horgetrynet på mandag 30. november 2020, klokken 19:59
Krysser fingrene for at Mykines er på vei oppover no.
Skipet (Cargo/bilfrakter) har nylig vore opp forbi Trondheim (via Stavanger, Bergen og Tr.heim) og ned til Zeebrugge. (vore gode 15 timer i havna der)
Foreløbig ikkje fått oppdatert data på destination, men forlot havna for ca 2 timer siden.
edit: skal innom rotterdam, så er spørsmålet om den skal videre nord eller til Færøyene/Island

Spekulativt, men håpefull :P

Mykines satt kursen mot Stavanger i natt. 😃
TM3 LR 2021 834xxx

TiLT

Nøyaktig 7 dager igjen til jeg får min bil utlevert i Trondheim nå... og Tesla har fortsatt ikke sendt meg faktura, som de ønsker betalt senest 5 dager før levering (teknisk sett kan du betale senere så lenge du manuelt sender kvittering til de).

Amex

Hvordan fungerer det med lånesokumenter dnb og oppgjøret? Esignering i nettbank?
->Tesla M3 reservert 01.04-16

Chris Aurora

Fikk sms nå og måtte inn på en nettside og signere med BankID.

SitatHei.

Din avtale er nå klar for elektronisk signering på https://signering.dnbfinans.net/. Logg inn med BankID for å signere.
Hvis du har spørsmål kan du kontakte oss på tlf. 915 05020 eller e-post 05020@dnb.no. Skriv søknadsnummer 550859-2 i emnefeltet.

Vennlig hilsen
DNB Finans
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

marcob

Ser ut til at vi som ikke har fått sms også fint kan gå inn og signere. Hehe.

TeslaSY

Jeg bestilte den 22.10, LR-AWD hvit med tilhengerfeste.
Har ikke hørt noe om leveringsdato, etter flere forsøk fikk info, bilen er på vei til Belgia, utlevering kanskje etter 3 uker, fikk også VIN 833xxx !!!!
Jeg synes, det er veldig rart, er det mange har allerede fått/eller fått leveringsdato som bestilte nesten samme tidspunkt som meg ?
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

Almis

Det varierer veldig. Tesla produserer ikke en bil til deg, de produserer i batcher. Feks på mandag så produsereres det kun M3 i svart med hvitt interiør.

Så det er litt hit or miss hvilken båt du havner på. Min kompis sin LR var på RCC Antwerp, mens min P var på Grand Aurora. Vi bestilte så og si samtidig. (Jeg bestilte 18.10)
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

marcob

Sitat fra: spram99 på tirsdag 01. desember 2020, klokken 11:38
Har ikke hørt noe om leveringsdato, etter flere forsøk fikk info, bilen er på vei til Belgia, utlevering kanskje etter 3 uker, fikk også VIN 833xxx !!!!
Jeg synes, det er veldig rart, er det mange har allerede fått/eller fått leveringsdato som bestilte nesten samme tidspunkt som meg ?

Hvis det er noen trøst bestilte jeg 18.10., og har verken fått VIN eller mer presis leveringsdato enn "estimert i løpet av desember". Så de virker å ta høyde for at det blir 2021 før jeg får bilen.

Metallic LR, hengerfeste, 18" og sort interiør.

Motorwatt

SitatSå de virker å ta høyde for at det blir 2021 før jeg får bilen.

Hadde passet meg bra med levering 2021. Bestilte for 8 dager siden, så kanskje jeg er heldig.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

felix

2021? Har Tesla sluttet å bry seg med kvartalstall nå?

TeslaSY

Og fått vite alle levering fra Drammen blir fra Lillestrøm ila desember
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

Stiann

jeg har og vin 833, hvit lr med hengerfeste. Jeg bestilte 30.09, fått beskjed at bilen er i Belgia. Tror Tesla kaster terning om hvem som skal få bil først

TeslaSY

sikkert, de velger bilen veldig ''random'' !!!!!

Sitat fra: Stiann på tirsdag 01. desember 2020, klokken 12:16
jeg har og vin 833, hvit lr med hengerfeste. Jeg bestilte 30.09, fått beskjed at bilen er i Belgia. Tror Tesla kaster terning om hvem som skal få bil først
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

marcob

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 01. desember 2020, klokken 12:03
SitatSå de virker å ta høyde for at det blir 2021 før jeg får bilen.

Hadde passet meg bra med levering 2021. Bestilte for 8 dager siden, så kanskje jeg er heldig.

Sammee her. Juleferie coming up og langt vekk fra bilen de første 10 dagene hvis jeg får bilene 19.12.. Greit å utsette kostnadene litt.

Zero-talent

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på tirsdag 01. desember 2020, klokken 11:12
Fikk sms nå og måtte inn på en nettside og signere med BankID.

SitatHei.

Din avtale er nå klar for elektronisk signering på https://signering.dnbfinans.net/. Logg inn med BankID for å signere.
Hvis du har spørsmål kan du kontakte oss på tlf. 915 05020 eller e-post 05020@dnb.no. Skriv søknadsnummer 550859-2 i emnefeltet.

Vennlig hilsen
DNB Finans

Se der lå papirene klare og venter på signering, selv om jeg hverken har fått VIN, utleveringsdato eller noe som helst... Da er det vel egentlig bare å signere så man er ferdig med det?
2013 Leaf Acenta. Solgt 2016
2016 Leaf Tekna. Solgt 2018
2018 Leaf LE 40kwh
2021 tesla model 3 LR - "midtlivskrisa"
Pendler Porsgrunn - Horten

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA