Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Mumfie


pers1

MF826XXX bestilt 17.10 Pearl White LR AWD hvit interiør med FSD

Dette er det eneste som jeg har fått videt av Deliveryno:
" Hei

Forventet levering av din nye Tesla vil være i løpet av desember i år, og
du vil høre fra oss ca. en uke før bilen er klar.

Med vennlig hilsen
Tesla Delivery Team - Norway"
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Svennix

Sitat fra: Mumfie på fredag 20. november 2020, klokken 12:48
Sitat fra: Svennix på fredag 20. november 2020, klokken 12:23
Har 820 LR og kom på Antwerp.

:o  :o

Når fikk du leveringsdato?

Fikk vite den 18 Nov at leveringen er 26 Nov.
Bestilte 16 Okt. LR/Hvit/Sort Int/19"/Hengerfeste/Vinterhjul

jasken

Sitat fra: pers1 på fredag 20. november 2020, klokken 12:54
MF826XXX bestilt 17.10 Pearl White LR AWD hvit interiør med FSD

Dette er det eneste som jeg har fått videt av Deliveryno:
" Hei

Forventet levering av din nye Tesla vil være i løpet av desember i år, og
du vil høre fra oss ca. en uke før bilen er klar.

Med vennlig hilsen
Tesla Delivery Team - Norway"

Samme her, jeg har bare akseptert at de jobber så fort de kan og prøver imøtekomme alle. Ser ikke behovet for å chatte, sende Mail, spekulere i hvilken båt den er på, følge med på havn webcams (really), live updates på marine sites på båtene, dekryptere reservasjonsnummer til VIN, se etter VIN i kildekoden på teslakonto siden.

Altså, jeg gleder meg jeg og, har ringt 2 ganger for å sjekke om det blir tidlig eller sen desember så jeg kan beholde leiebilen jeg har, men enkelte her drar den for langt 😀 ro med, den kommer 😀

jasken

Sitat fra: jasken på fredag 20. november 2020, klokken 13:21
Sitat fra: pers1 på fredag 20. november 2020, klokken 12:54
MF826XXX bestilt 17.10 Pearl White LR AWD hvit interiør med FSD

Dette er det eneste som jeg har fått videt av Deliveryno:
" Hei

Forventet levering av din nye Tesla vil være i løpet av desember i år, og
du vil høre fra oss ca. en uke før bilen er klar.

Med vennlig hilsen
Tesla Delivery Team - Norway"

Samme her, jeg har bare akseptert at de jobber så fort de kan og prøver imøtekomme alle. Ser ikke behovet for å chatte, sende Mail, spekulere i hvilken båt den er på, følge med på havn webcams (really), live updates på marine sites på båtene, dekryptere reservasjonsnummer til VIN, se etter VIN i kildekoden på teslakonto siden.

Altså, jeg gleder meg jeg og, har ringt 2 ganger for å sjekke om det blir tidlig eller sen desember så jeg kan beholde leiebilen jeg har, men enkelte her drar den for langt 😀 ro med, den kommer 😀

Syns denne jeg fant på reddit var veldig fin :) - https://www.reddit.com/r/TeslaModel3/comments/jw767f/just_did_a_thing_and_im_stoked_what_are_the/

Since I have Tesla number 2 on order, I've honed my waiting process a bit. Here is how it works:

Step 1: Make every conversation in your life about your Tesla, and evangelize the merits of your purchase to all who dare to listen. Once your friends and loved ones start to conspicuously avoid any interaction with you, you will have ample time to spend every waking hour pouring over every Tesla-themed Internet forum.

Step 2: Obsess over every alleged delivery flaw you see posted anywhere. Use this information to develop a detailed plan to set fire to the entire delivery center if there is so much as a greasy fingerprint on the window glass. Continue to practice this plan until you have it memorized.

Step 3: Purchase every accessory you can find on Amazon, no matter how dubious the need is. Your goal is to spend enough to eclipse the lifetime fuel savings of your purchase decision. Gold plated contacts for your charge port? Perfect! An air freshener that smells like Elon's armpits? I'll take three! Custom seat covers made from the tanned hides of oil industry executives? I MuSt HaVe ThEm!

Step 4: Download the PlugShare app and a better route planner. Memorize the location of every charge station within 600 miles of your home. Plan out a detailed route to every location you have driven to in the last 7 years, while putting yourself on a strict diet to lose enough weight so you can reliably gain an extra tenth of a mile in range.

Step 5: Pester your delivery advisor at all hours of the day and night, confirming every detail of the transaction. It helps to share details of your delivery plan you developed in step 2; it makes it easier for them to seek a temporary restraining order against you for their own safety.

Step 6: Second guess every option you selected in your order. Thank God there are only 5 colors and a pittance of choices to make.

Step 7: Delivery day is here! Show up early. As soon as you see your car, immediately forget about your delivery plan, as everything is perfect. Fall in love with it immediately, and allow autopilot drive you off into the sunset.

noocyte

Sitat fra: jasken på fredag 20. november 2020, klokken 13:33
Syns denne jeg fant på reddit var veldig fin :) - https://www.reddit.com/r/TeslaModel3/comments/jw767f/just_did_a_thing_and_im_stoked_what_are_the/

Takk! Oppsummerer min hverdag! Bortsett fra at jeg ikke ringer til Tesla, bare slår nummeret og låser telefonen før jeg ringer... Gang på gang... ;)
-----------
Zekrom - Tesla Model 3 LR 2021
Lame Duck - Opel Astra Sports Tourer Premium 2016 (solgt)

Thule

Hvit LR med svart interiør + hengerfeste. Bestilt 19.10, utlevering 04.12 i Bergen. Ser VIN er registrert hos SVV idag, og legger merke til at egenvekten er ned med 12 kg versus tidligere regnr jeg har sjekket. Hadde trodd det skulle være motsatt, høyere vekt med varmepumpe etc, menmen.

jorgenask

Tror ikke det med varmepumpe utgjør så stor vektforskjell ettersom man har jo en kompressor i de "gamle" model 3 og til airconditioning. Men heldig du, bestillt etter meg og får levert før meg, hehe

Almis

#1073
Sitat fra: pers1 på fredag 20. november 2020, klokken 12:54
MF826XXX bestilt 17.10 Pearl White LR AWD hvit interiør med FSD

Dette er det eneste som jeg har fått videt av Deliveryno:
" Hei

Forventet levering av din nye Tesla vil være i løpet av desember i år, og
du vil høre fra oss ca. en uke før bilen er klar.

Med vennlig hilsen
Tesla Delivery Team - Norway"

MF827 her. Vi er naboer :p Sølv performance med hvitt interiør.

Har også fått nøyaktig samme info som deg. Skal ikke se bortifra at bilene våre er på samme båt!
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Zara

824 - hvit LR med hengerfeste

Fått antydet levering litt før midten av desember. En sa den var på Triton Ace, en annen sa senere at hun ikke kunne se det.

Almis

Sitat fra: Thule på fredag 20. november 2020, klokken 14:44
Hvit LR med svart interiør + hengerfeste. Bestilt 19.10, utlevering 04.12 i Bergen. Ser VIN er registrert hos SVV idag, og legger merke til at egenvekten er ned med 12 kg versus tidligere regnr jeg har sjekket. Hadde trodd det skulle være motsatt, høyere vekt med varmepumpe etc, menmen.

Hvordan ser du at VIN er registrert hos SVV?
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Zara

#1076
Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på fredag 20. november 2020, klokken 11:54
Har 824, mulig den er på Triton Ace men har ingen informasjon på dette fra noen.

Jeg har også 824... hvit LR...Hva har du bestilt?

xxxxxxEB2MF824xxx

Chris Neumann Ruud

Sitat fra: Zara på fredag 20. november 2020, klokken 15:49
Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på fredag 20. november 2020, klokken 11:54
Har 824, mulig den er på Triton Ace men har ingen informasjon på dette fra noen.

Jeg har også 824... hvit LR...Hva har du bestilt?

xxxxxxEB2MF824xxx
Hvit/svart LR 18"/18" hengerfeste
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Zara

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på fredag 20. november 2020, klokken 16:06
Sitat fra: Zara på fredag 20. november 2020, klokken 15:49
Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på fredag 20. november 2020, klokken 11:54
Har 824, mulig den er på Triton Ace men har ingen informasjon på dette fra noen.

Jeg har også 824... hvit LR...Hva har du bestilt?

xxxxxxEB2MF824xxx
Hvit/svart LR 18"/18" hengerfeste

Akkurat det samme som meg, bestilte 15.10.

Håper vi ikke må dele bil.... :-D

Woodbear

2021 model 3 hvit performance.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA